ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۸:۱۹
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, انتخابات, دسته‌بندی نشده, ویژه انتخابات > نشست مشترک فرماندار هرسین با رئیس هیئت اجرایی انتخابات مجلس یازدهم شهرستان

نشست مشترک فرماندار هرسین با رئیس هیئت اجرایی انتخابات مجلس یازدهم شهرستان

‍ 💠 نشست مشترک فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان هرسین با اعضای هیأت های نظارت و بازرسی فرماندار هرسین : متولیان انتخابات باید اعتماد سازی کنند. 💠 امیر شاه ...

‍ 💠 نشست مشترک فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان هرسین با اعضای هیأت های نظارت و بازرسی

فرماندار هرسین : متولیان انتخابات باید اعتماد سازی کنند.

💠 امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین و رئیس هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این شهرستان طی سخنانی بر بهره گیری از سخنان راه گشا و منویات مقام معظم رهبری در امر انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت : وظیفه ما خدمت به نظام و مردم است و باید با اعتماد سازی زمینه برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم را فراهم نماییم.

شاه آبادی تصریح کرد : با عنایت به منویات مقام معظم رهبری ، تأکیدات رئیس جمهور محترم و وزیر محترم کشور انتخابات بایستی در سایه امنیت ، رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری برگزار گردد و هیأت های برگزار کننده انتخابات باید با عملکرد مناسب بستر سوء تفاهم را برای کاندیداها و طرفداران آنان فراهم نکنند.

💠 به گفته فرماندار هرسین هیأت های برگزار کننده ی انتخابات باید با پرهیز از هرگونه حاشیه سازی زمینه اعتماد سازی عمومی را فراهم نمایند.

💠 رئیس هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان هرسین تصریح کرد : هرگونه تصمیم گیری در هیأت اجرایی منوط به همفکری و هم افزایی با هیأتهای نظارت و بازرسی در جلسات و نشست های مشترک خواهد بود.

💠 فرماندار هرسین افزود : برخورد با متخلفان نیازمند مستندسازی است و هرگونه تخلف در زمینه انتخابات باید مستند سازی شود.

💠 امیر شاه آبادی در ادامه سخنانش بر استفاده از تجربیات صاحبنظران در آسیب شناسی انتخابات تاکید کرد و بیان داشت : هیأت های اجرایی ، نظارت و بازرسی می بایست با همدلی و همکاری آسیب‌های انتخابات را شناسایی ، اطلاع رسانی و رفع کنند.

💠 امیر شاه آبادی افزود : در شهرستان هرسین با همدلی و هم افزایی انتخابات را در سلامت کامل برگزار خواهیم کرد.

💠 فرماندار شهرستان هرسین اظهار داشت : در برگزاری انتخابات عمل به مر قانون ملاک خواهد بود.

در ادامه این نشست ابوطالب ایتوندی رئیس هیأت نظارت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان هرسین بر هم دلی بین هیأت های نظارت ، اجرایی و بازرسی تاکید کرد و اظهار داشت : هیچگونه وابستگی و جانبداری از کاندیاها را نخواهیم داشت.

در بخش دیگری از این نشست نجف میرزاحسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس هیأت بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر آمادگی این هیأت در برگزاری انتخابات تاکید کرد و از رصد فعالیت های کاندیداهای احتمالی خبر داد و از شهروندان خواست گزارشات خود را در زمینه انتخابات به شماره پیامک ۵۰۰۰۲۹۷۴ ارسال نمایند.

در پایان این نشست حسین رستمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس کمیته امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسات و برنامه ریزی های این کمیته در راستای اتخاذ تصمیمات لازم به منظور تامین امنیت انتخابات خبر داد و بر اجرای قوانین تاکید کرد.

@farmandariharsin1

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید