ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۵:۳۹
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, فرهنگی, گردشگری, ویژه انتخابات > گلایه هنرمند طنزپرداز هرسینی از متولیان فرهنگی

گلایه هنرمند طنزپرداز هرسینی از متولیان فرهنگی

♾🔺اسدعلی عزیزی هنرمند و طنزپرداز خوش ذوق استان #کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار بیستون نیوز از سختی ها و کم #لطفی های مسئولین در رابطه با ساختن کلیپ های آموزشی مبارزه با #کرونا در شرایط ...

♾🔺اسدعلی عزیزی هنرمند و طنزپرداز خوش ذوق استان #کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار بیستون نیوز از سختی ها و کم #لطفی های مسئولین در رابطه با ساختن کلیپ های آموزشی مبارزه با #کرونا در شرایط خاص این روزها گفت؛

🔶🔘 خدا را شکر میکنم که در ایام سخت ویروس #منحوس کرونا در کشور خصوصا استان کرمانشاه،،اینجانب از شروع تا الان با ساخت کلیپها و آیتمهای طنز با موضوع #کرونا و سرگرم کردن همشهریان به”” در خانه ماندن”” توانستم وظیفه خودم را ادا کنم.

🔵➰ این هنرمند طناز در ادامه افزود؛ من گلایه ای از #مسئولین محترم ،خصوصا بخش هنر شهرم دارم که نه تنها هیچ توجهی نکردند بلکه مانعی برای اجرای برنامه های حقیر هم شده اند.

🔳🔺 عزیزی در ادامه بیان داشت؛ البته قوت قلب ما این است که مردم خوب لک زبان هیچوقت گروه طنز #گلدانه را تنها نمی گذارند وفراموش نمیکنند.
علت کم لطفی های موجود این است که برخی افراد که به مسئولین شهر مشاوره هنری میدهند که اهل #هرسین نیستند و حتی در زبان لکی هم تخصص نداشته و گاها قادر به تکلم این زبان نیز نیستند.
اینگونه افراد در برگزاری جشنواره های هنری که قبلا برگزار کردند نیز موفقیت چندانی نداشته اند.

➰🔘 با این اوصاف گروه طنز گلدانه بصورت شبانه روزی با ساخت کلیپ و فیلمهای #طنز تا جایی که توان داشته نگذاشته مردم درخانه خسته و کسل شوند.چه بسا با هزینه شخصی به ساخت کلیپ و خرید #اینترنت و … انجام وظیفه نموده ایم.

🔺🔵 هنرمند طنز گلدانه در بخش دیگری از این #مصاحبه گفت؛ در شهرها و استانهای دیگر با پویش مجازی و با موضوع #کرونا زبانزد شده اند و ما مجبور بودیم در پویشهای دیگر شهرها شرکت کنیم و تولیدات خود را برای آنها بفرستید که هر کلیپ تا بیست سی هزار نفر بازدید داشته ایم.

✔️🔘 اینک از مسئولین محترم صدا و سیما و مجریان فرهنگی تقاضامندم باوجود کنسل شدن تمام برنامه های جشن نوروزی گروه طنز#گلدانه،، ترتیبی اتخاذ فرمایند؛ که با امکانات محدود بتوانیم کلیپ و خوراک فرهنگی مناسب روز با موضوع #کرونا تهیه نموده تا بخشی از اوقات مردمی که در خانه نشسته اند را پر کنیم.

🌀✳️اسدعلی عزیزی با اشاره به فعالیت دیگر شهرها گفت: این در حالی است که بعضی از شهرستانها و استانها با ساخت استودیو جهت ضبط کارهای #طنز و پخش و نشر در فضای مجازی مردم را به ماندن در خانه تشویق می نمایند، که این کار در منطقه ما نمود بسیار ضعیفی داشته و یا اصلا نمود نداشته است.

💢♻️ اسدعلی عزیزی در پایان ضمن انتقاد از انجمن نمایش و اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین گفت؛ در این بین نمیدانیم نقش #انجمن های نمایش و ارشاد در این مقوله #کرونا کجاست و تا به این لحظه چکار کرده کرده اند❓

♻️🔰 کار فرهنگی و فرهنگ سازی با چاپ بنر و بلندگو دیگر اثر بخش نیست.به حرف و بیانیه نیست.تمام سعی بنده و دوستان #هنری ام این بوده که با ساختن کلیپهای طنز با موضوع کرونا بتوانیم مردم را سرگرم کنیم تا پویش در خانه بمانیم رنگ واقعی به خود بگیرد

💮💠 تا جایی که #رهبر معظم انقلاب میفرمایند که هر چیز و گفته ای اگه در غالب هنر بگنجد ماندگار است.

💢🌀 ما با ساختن کلیپهای طنز و شاد کردن و سرگرم مردم در دنیای مجازی ، فضای درست #اندیشیدن و درست نگاه کردن و با مفهوم و محتوای امروز جهان کرونایی با آنها بودیم و تنهایشان نگذاشتیم.

@bistoonnews1

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید