ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۲:۴۹
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, فرهنگی, گردشگری > دکتر چناری در راس غول اقتصادی کشور

دکتر چناری در راس غول اقتصادی کشور

به گزارش پایگاه خبری بیستون نیوز؛ در پی صدور احکامی از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی محمدیوسف شاکری خویی، علیرضا چناری و عبدالرحیم بنکدار به سمت اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی(شستا) منصوب شده ...

به گزارش پایگاه خبری بیستون نیوز؛ در پی صدور احکامی از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی محمدیوسف شاکری خویی، علیرضا چناری و عبدالرحیم بنکدار به سمت اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی(شستا) منصوب شده و طی مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان، ریاست هیئت‌مدیره سازمان، اعضای هیئت‌مدیره و تعدادی از معاونین و مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی، معارفه افراد جدید هیئت مدیره شستا انجام شد.

براساس احکام صادر شده محمدیوسف شاکری خویی، علیرضا چناری و عبدالرحیم بنکدار به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره شستا منصوب شدند و از زحمات محمد علیزاده، محمدرضا شیران و محسن ناقدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، براساس این گزارش، مراسم تکریم و معارفه اعضای هیئت‌مدیره شستا در محل ساختمان مرکزی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی برگزار شد و ضمن معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره شستا، بر اهمیت برنامه‌محوری، فعالیت‌های اقتصادی تأمین‌اجتماعی در حفظ و ارتقای اررزش ذخایر و دارایی‌های متعلق به بیمه‌شدگان و همچنین افزایش تولید، سوددهی و مبارزه جدی با همه مظاهر فساد به‌عنوان راهبردهای اصلی مورد توجه این سازمان در حوزه فعالیت‌های اقتصادی تأکید شد.

دکتر علیرضا چناری عضو هیئت علمی دانشگاه و از جوانان موفق شهرستان هرسین است که در سال‌های اخیر توانسته است با تکیه بر دانش و تخصص پله های ترقی را یک به یک بپیماید.

شستا به مجموعه شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی ایران اطلاق می‌شود که دارای هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه زیادی است و از آن به غول شرکت های سرمایه گذاری کشور نام می برند.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید