ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۲:۳۳
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > بازدید معاون استاندار از پروژه مسکن هرسین

بازدید معاون استاندار از پروژه مسکن هرسین

به گزارش بیستون نیوز، طهماسب نجفی بعد از ظهر جمعه از پروژه‌های مسکن شهرستان هرسین بازدید کرد و در این بازدید که فرماندار هرسین و مدیرکل بنیاد مسکن استان هم حضور داشتند. این پروژه در حال ...

به گزارش بیستون نیوز، طهماسب نجفی بعد از ظهر جمعه از پروژه‌های مسکن شهرستان هرسین بازدید کرد و در این بازدید که فرماندار هرسین و مدیرکل بنیاد مسکن استان هم حضور داشتند.

این پروژه در حال اجرای آماده‌سازی با حجم ۱۳۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با دستور نجفی مقرر شد که طی ۴۵ روز کاری عملیات خاکبرداری آن به اتمام برسد.

معاون عمرانی استاندار سپس از پروژه ۱۶۰ واحدی مددجویان بهزیستی هرسین در محله راخیز بازدید کرد و این پروژه سال ۱۳۹۰ توسط پیمانکار راه و شهرسازی آغاز شد اما از سال ۹۵ با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف مانده است.

محله راخیز از ۹۵ تا ۱۴۰۰ کانون بروز آسیب‌های اجتماعی بوده و در لیست ۲۰۲۰ محله دارای شاخص کمتر برخورداری وزارت کشور قرار گرفته است، تشکل مردم نهاد مرکز خدمت‌رسانی محرومین با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار سازمان بهزیستی، کار تکمیل پروژه مددجویان را آغاز کرده است و این پروژه دارای آب، برق، گاز و فاضلاب است اما به دلیل نبود اعتبار، در آسفالت محوطه مشکل دارد.

معاون عمرانی استاندار امروز همچنین از پروژه ۱۰۳ هکتاری جوانی جمعیت شهرک بلوردی که توسط سازمان همیاری در حال آماده‌سازی است، بازدید کرد./مهر

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید