ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۲۲:۵۵
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > فرماندار هرسین در روستاهای بخش مرکزی

فرماندار هرسین در روستاهای بخش مرکزی

‍ بازدید فرماندار شهرستان هرسین از روستاهای بخش مرکزی مشکلات حوزه راه ، آبرسانی و همچنین آنتن دهی موبایل در روستای سرابادیه بخش مرکزی هرسین با حضور فرماندار بررسی شد. عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین به همراه ...

‍ بازدید فرماندار شهرستان هرسین از روستاهای بخش مرکزی

مشکلات حوزه راه ، آبرسانی و همچنین آنتن دهی موبایل در روستای سرابادیه بخش مرکزی هرسین با حضور فرماندار بررسی شد.

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین به همراه تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی طی دیدار و گفتگو با اهالی ، دهیار و بزرگان روستای سرابادیه علیا و سفلی از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت.

فرماندار شهرستان هرسین در این بازدید بر پیگیری و رفع به موقع مشکلات روستائیان تاکید کرد و افزود : به منظور رفع مشکلات آبرسانی روستاهای سرابادیه علیا و سفلی ، در قالب مجتمع آبرسانی تاکنون علاوه بر ۳۵۰۰ متر لوله گذاری و بهسازی یک دهنه چشمه ، ۳ باب مخزن ۳۵۰ متر مکعبی و یک باب موتورخانه ۳۰متر مربعی در این روستاها احداث شده است.
تامین اعتبار به منظور لایروبی قنات روستای سرابادیه سفلی توسط فرماندار از دیگر مصوبات بازدید کنجوریان از این روستا بود.

به گفته فرماندار هرسین نصب یونیت همراه اول در دکل ایرانسل که مقرر گردید در اسرع وقت توسط مخابرات انجام شود مشکل آنتن دهی این روستا و تعدادی زیادی از روستاهای همجوار را برطرف خواهد کرد.

وی افزود : از دیگر تصمیماتی که در این بازدید مصوب گردید توزیع عادلانه آب در روستاهای سرابادیه علیا و سفلی با نصب تجهیزات مربوطه توسط اداره آب و فاضلاب بود.

کنجوریان ادامه داد : همچنین مقرر گردید بخشی از راه ارتباطی و بین مزارع روستای سرابادیه سفلی توسط اداره راه ‌بهسازی و مرمت گردد.

در این بازدید بخشدار مرکزی و مدیران دستگاههای اجرایی مخابرات ، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی فرماندار را همراهی میکردند.

بیستون_نیوز

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید