ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۹:۲۵
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > تقدیر فرماندار از مدیر راهداری هرسین

تقدیر فرماندار از مدیر راهداری هرسین

وضعیت اعتباری راههای روستایی شهرستان هرسین مورد بررسی قرار گرفت طی جلسه ای با حضور فرماندار ، جلیلیان معاون فنی و راههای روستایی ، مهر آراد معاون برنامه ریزی و بودجه ، و سپهر رییس نظارت ...

وضعیت اعتباری راههای روستایی شهرستان هرسین مورد بررسی قرار گرفت

طی جلسه ای با حضور فرماندار ، جلیلیان معاون فنی و راههای روستایی ، مهر آراد معاون برنامه ریزی و بودجه ، و سپهر رییس نظارت راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه وضعیت اعتباری پروژه های راه روستایی شهرستان هرسین مورد بررسی قرار گرفت.

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه وضعیت راههای روستایی این شهرستان را با توجه به میانگین سرانه کشوری و استانی مطلوب دانست و بر ادامه پروژه های نیمه تمام در این حوزه تاکید کرد.

افزایش ایمنی در راههای روستایی از دیگر موارد مطرح شده توسط فرماندار هرسین بود.

به گفته ایتوندی در ۴۷ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان هرسین بعلت صعب العبور بودن ، فصلی بودن سکونت و یا نرسیدن جمعیت روستا به حد نصاب قانونی امکان ساماندهی و آسفالت وجود ندارد.

فرماندار شهرستان هرسین همچنین از تلاش ها و زحمات مدیر و کارکنان راهداری هرسین تقدیر کرد.

در بخش دیگری از این جلسه مهندس جلیلیان معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به تشریح عملکرد این اداره در حوزه راههای روستایی پرداخت و خواستار افزایش اعتبارات عمرانی راههای روستایی شهرستان هرسین شد.

وی افزود : با توجه به اینکه اعتبارات عمرانی راههای روستایی از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تامین می‌شود انتظار می رود در کمیته برنامه ریزی شهرستان هرسین به اعتبارات راههای روستایی نگاه ویژه ای شود.

۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید