ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۷:۱۱
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مهر بهزیستی هرسین آماده تحویل است

پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مهر بهزیستی هرسین آماده تحویل است

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان هرسین به پایان رسیده و آماده واگذاری شده است. بهزاد شهبازی روز دوشنبه اظهار داشت: این طرح که از سال ۱۳۸۹ آغاز شده بود ...

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان هرسین به پایان رسیده و آماده واگذاری شده است.

بهزاد شهبازی روز دوشنبه اظهار داشت: این طرح که از سال ۱۳۸۹ آغاز شده بود خوشبختانه از سال گذشته و با تزریق ۳۳ میلیارد تومان اعتبار دوباره فعال و عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است.وی با بیان اینکه تنها کار محوطه سازی این پروژه باقی مانده است افزود: این واحدهای مسکونی در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته و به مددجویان واجد شرایط واگذار خواهد شد.مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه هفت میلیارد تومان برای محوطه سازی آن پیش بینی شده است گفت: با بهره برداری از این طرح ۱۶۰ خانواده از مددجویان این نهاد در شهرستان هرسین صاحب خانه می شوند.شهبازی افزود: یک پروژه ۳۲ واحدی نیز در شهرستان کنگاور توسط اداره کل راه و شهرسازی برای مددجویان ساخته شده است که در آینده نزدیک به خانواده های ۲ معلول به بالای این شهرستان واگذار می شود.وی ادامه داد: به ازای هر واحد مسکونی، اداره کل بهزیستی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به راه و شهرسازی بابت هزینه های ساخت آنها پرداخت کرده است.

منبع ایرنا

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید