ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۳:۳۸
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, صدای مردم, فرهنگی > هرسین و بیستون آماده خدمت رسانی به زائران اربعین است

هرسین و بیستون آماده خدمت رسانی به زائران اربعین است

‍ ⭕  هرسین و بیستون، آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی 🔹 عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین از آماده بودن این شهرستان به منظور پذیرایی از زائران امام حسین (ع) و اربعین خبر داد و گفت: ...

⭕  هرسین و بیستون، آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی

🔹 عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین از آماده بودن این شهرستان به منظور پذیرایی از زائران امام حسین (ع) و اربعین خبر داد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده تعداد ۶ موکب کار پذیرایی و خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) را بر عهده خواهند داشت.
🔹 کنجوریان تصریح کرد : اکثر محورهای مواصلاتی و بزرگراهی شهرستان ضمن ایمن سازی ، عملیات آسفالت و روکش آسفالت آنها به اتمام رسیده و یا در حال انجام است.
💠 فرماندار هرسین همچنین از ارائه مجوز به موکب داران گفت و بیان داشت : سلامت موکب داران و کارکنان موکب ها احراز شده است .
🔹 بهداشت و درمان بر ارائه خدمات رسانی ، تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت خواهند داشت.
🔹 کنجوریان اظهار داشت : تمهیدات لازم به منظور تسهیل در تردد زائران صورت گرفته است و موکب ها نیز در مکانی قرار دارند که در صورت توقف خودروها هیچگونه ترافیکی ایجاد نخواهد شد.
🔹 فرماندار هرسین بیان داشت : کلیه نیروهای امدادی ، پلیس راه و همچنین بیمارستان و درمانگاههای این شهرستان بویژه در محور بیستون بصورت شبانه روزی در آماده باش کامل هستند.
🔹فرماندار شهرستان هرسین اظهار داشت : تذکرات و دستورالعمل های لازم به منظور ارائه خدمات در خور و شان زائران به مراکز خدماتی رفاهی بویژه پمپ بنزین ها داده شده است.
🔹 کنجوریان تصریح کرد : هرگونه توقف در عملکرد دستگاههای خودپرداز در این برهه زمانی جایز نیست و بانک ها نیز می بایست نظارت شبانه روزی را در این راستا داشته باشند.

📆  شنبه /  ۱۲ شهریور ماه / ۱۴۰۱

خبرنگار و انتشار خبر از جلال نیک کام

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید