ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۳:۱۰
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, سیاسی > افتتاح راه های روستایی در هفته دولت

افتتاح راه های روستایی در هفته دولت

‍ ‍ ‍ ‍ فرماندار هرسین : از رویکردها و راهبردهای دولت محرومیت زدایی و رفع مشکلات روستاها و مناطق کم برخوردار است اجرای ۵۳۰ میلیارد ریال از پروژه های حوزه راه در شهرستان هرسین در پنجمین ...

‍ ‍ ‍ فرماندار هرسین : از رویکردها و راهبردهای دولت محرومیت زدایی و رفع مشکلات روستاها و مناطق کم برخوردار است

اجرای ۵۳۰ میلیارد ریال از پروژه های حوزه راه در شهرستان هرسین

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولین بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال از پروژه های حوزه راه در شهرستان هرسین افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

به گفته عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین ۱۵۰ هزار متر مربع با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال از راههای شریانی این شهرستان که عملیات آسفالت و روکش آن به اتمام رسیده بود در پنجمین روز از هفته دولت به منظور اطلاع رسانی خدمات دولت با حضور رسانه ها افتتاح شد.

وی افزود : به منظور محرومیت زدایی در بخش مرکزی شهرستان هرسین و همچنین تسهیل در دسترسی اهالی این بخش به مرکز شهرستان پروژه بهسازی و آسفالت چشمه کبود – سرخه وند نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با حضور اهالی دهستان چشمه کبود به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی سراب برناج به طول ۱۳۰۰ متر و اعتبار ۳۳ میلیارد ریال از دیگر برنامه های اجرا شده در ‌پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان هرسین بود.

کنجوریان در جریان این برنامه ها از مسئولین خواست با توجه به رویکردهای دولت توجه ویژه ای به روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار داشته باشند.

وی تصریح کرد : ۲۴ پروژه در راستای توسعه و ایمن سازی راههای مواصلاتی و شریانی شهرستان و همچنین محرومیت زدایی در بخش مرکزی هرسین در سفر ریاست محترم جمهور با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال پیمان سپاری شده است.

۶ شهریور ماه ۱۴۰۱

#بیستون_نیوز

#هفته_دولت

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید