ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۸:۰۶
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, فرهنگی > توزیع ۲۱۴بسته معیشتی توسط هیأت میثاق با شهدا

توزیع ۲۱۴بسته معیشتی توسط هیأت میثاق با شهدا

توزیع ۲۱۴بسته معیشتی توسط هیأت میثاق با شهدا شهرستان هرسین در ماه مبارک رمضانیزدان احمدوند مسول هیأت میثاق با شهدا و گروه جهادی خشتی برای بهشت شهرستان هرسین از توزیع بسته های معیشتی در ماه ...

توزیع ۲۱۴بسته معیشتی توسط هیأت میثاق با شهدا شهرستان هرسین در ماه مبارک رمضان
یزدان احمدوند مسول هیأت میثاق با شهدا و گروه جهادی خشتی برای بهشت شهرستان هرسین از توزیع بسته های معیشتی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان همزمان با میلاد کریم اهل بیت و شب شهادت امیرالمومنین خبر داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز ، توزیع ۱۰۰بسته کمک معیشتی در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده که امروز همزمان با میلاد کریم اهل به ارزش ۵۰۰میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع گردید .

وی همچنین از توزیع ۱۱۴بسته کمک معیشتی دیگر همزمان با شهادت امیرالمومنین خبر داد که این بسته ها مختص ایتام نیازمند شناسایی شده می باشد و ارزش ریالی آن را ۷۴۱میلیون ریال دانست که در بین ایتام با همکاری نهادهای حمایتی توزیع خواهد شد .
احمدوند در پایان ضمن تشکر از همه نهادها و افراد فعال در زمینه کارهای خیریه از افرادی که تمکن مالی دارند درخواست کرد که با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی کسب و کارها و فشار اقتصادی مضاعف بر طبقه متوسط و ضعیف در گره گشایی از مشکلات این خانواده ها مشارکت بیشتری داشته باشند.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید