ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۶:۲۱
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > ممنوعیت کشت برنج در استان کرمانشاه

ممنوعیت کشت برنج در استان کرمانشاه

💥💥💥کشت برنج در کرمانشاه ممنوع است کرمانشاه مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کشت برنج در استان ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری بیستون نیوز، محمدسعید هوشیار با اشاره به ممنوعیت کشت برنج در کرمانشاه، گفت: ...

💥💥💥کشت برنج در کرمانشاه ممنوع است

کرمانشاه مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کشت برنج در استان ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری بیستون نیوز، محمدسعید هوشیار با اشاره به ممنوعیت کشت برنج در کرمانشاه، گفت: کشت برنج در استان بر اساس مصوبه هیئت دولت مبنی بر اینکه کشت برنج بر اساس الگوی کشت وزارت جهاد کشاورزی صرفا در استان‌های شمالی کشور باید انجام شود، ممنوع است.

 وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی شهرستانها در صورت مشاهده کشت برنج در استان آن را از بین خواهند برد، گفت: کشاورزان متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا برخورد لازم با آنها صورت بگیرد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به وقوع خشکسالی‌های پی‌در پی در استان، گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در چند سال گذشته دچار خشکسالی‌های شدید شده و بخش زیادی از منابع آبی، سراب‌ها، چشمه‌ها و چاه‌های استان خشک و یا کم آب شده‌اند و با بحران جدی آب مواجهیم، کشت محصولات آب‌بَری مثل برنج در استان پذیرفتنی نیست.

هوشیار از کشاورزان استان کرمانشاه خواست در شرایط کنونی که با مشکل خشکسالی و کاهش سطح منابع آبی مواجه هستیم، به هیچ عنوان اقدام به کشت برنج در استان نکنند.

هوشیار با بیان اینکه در سنوات گذشته در تعدادی از شهرستان‌های استان از جمله گیلانغرب، صحنه و #هرسین کشت برنج انجام می‌شد، گفت: کشت برنج در استان در سنوات گذشته تا دو هزار هکتار هم رسیده بود/ایسنا

بیستون_نیوز

برنج

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید