ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۸:۲۱
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهرک اقتصاد دیجیتال منصوب شد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهرک اقتصاد دیجیتال منصوب شد

دکتر احسان امیریان به عنوان رئیس هیئت مدیره و مهندس مهرداد رضائی به عنوان مدیرعامل شهرک اقتصاد دیجیتال کرمانشاه منصوب شدند. شهرک اقتصاد دیجیتال کرمانشاه با هدف اجرایی نمودن مفاد تصویب نامه شماره ۲۳۸۵۴۰ ت ۶۰۷۵۶ ...

دکتر احسان امیریان به عنوان رئیس هیئت مدیره و مهندس مهرداد رضائی به عنوان مدیرعامل شهرک اقتصاد دیجیتال کرمانشاه منصوب شدند.

شهرک اقتصاد دیجیتال کرمانشاه با هدف اجرایی نمودن مفاد تصویب نامه شماره ۲۳۸۵۴۰ ت ۶۰۷۵۶ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ هیئت محترم وزیران موضوع آئین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد رقومی(دیجیتال) کشور و با پیگیری جمعی از خبرگان دغدغه مند استان کرمانشاه که اقتصاد دیجیتال را به عنوان فرصتی مغتنم برای رشد تولید و رفع بیکاری در استان کرمانشاه دانسته، طراحی و در حال شکل گیری می باشد.

در ابلاغ آقای مهرداد رضائی جهت مدیریت عاملی شهرک اقتصاد دیجیتال کرمانشاه آمده است؛ با عنایت به درایت، شایستگی و تجارب ارزشمندتان به موجب این حکم و مصوبه مورخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی سهامداران، جنابعالی را به عنوان مدیرعامل شرکت سرزمین اقتصاد دیجیتال کرمانشاه منصوب می گردید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از پتانسیل نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، دستگاه های اجرایی و فعالین زیست بوم فناوری و اقتصادی استان و هماهنگی با کلیه گروه های کاری در جهت هم افزایی سازمانی، برنامه ریزی و توسعه ظرفیت های استان در قالب ایجاد شهرک اقتصاد دیجیتال کرمانشاه موفق و موید باشید.
برابر مصاحبه دکتر صادق خانی علی اکبری با خبرگزاری صدا و سیما مقرر است در شهرک اقتصاد دیجیتال کرمانشاه زیست بوم کامل فناوری شکل گیرد و کسب و کارهایی از قبیل مرکز ملی پاسخگویی و خدمات CRM، هاب تحول دیجیتال کشور،هاب پلتفرم های دیجیتال، مرکز نوآوری دیجیتال، مدرسه کسب و کار و مرکز مهارت افزایی، خط تولید تجهیزات ارتباطی، خط تولید خودروی برقی، اپراتوری سلامت غرب کشور و هاب فریلنسری کشور در شهرک اقتصاد دیجیتال کرمانشاه شکل می گیرد.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید