ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۵:۱۸
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, انتخابات, دسته‌بندی نشده, فرهنگی > عیادت سلمان محمدی از دانش آموزان دختر هرسینی

عیادت سلمان محمدی از دانش آموزان دختر هرسینی

‍ ‍ 📣مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در عیادت از دانش‌آموزان هرسینی:هدف دشمنان به تعطیلی کشاندن مدارس است ▫️مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از دانش آموزان دختر مسموم شده هرسینی عیادت کرد. ▫️سلمان محمدی، امروز (۱۷اسفند) از ...

‍ 📣مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در عیادت از دانش‌آموزان هرسینی:هدف دشمنان به تعطیلی کشاندن مدارس است

▫️مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از دانش آموزان دختر مسموم شده هرسینی عیادت کرد.

▫️سلمان محمدی، امروز (۱۷اسفند) از دانش آموزان مسموم شده دبیرستان دخترانه شهید عبدالرضا کرمی هرسین که روز دوشنبه (۱۵ اسفند) در اثر انتشار بوی ماده ناشناخته دچار سرگیجه و  حالت تهوع و سوزش گلو شده بودند، عیادت کرد و از نزدیک در روند جریان درمان این دانش آموزان قرار گرفت‌.

▫️محمدی در عیادت از دانش آموزان عنوان کرد: پس از اعزام تعدادی از دانش آموزان و درمان سرپایی، تعداد ۳۸ نفر از دانش آموزان دختر در بیمارستان‌ شهدای هرسین بستری شدند که عصر امروز تعدادی از  این دانش آموزان ترخیص شده‌اند.

▫️محمدی با تاکید بر اینکه سلامت دانش آموزان خط قرمز دستگاه تعلیم و تربیت است، تصریح کرد:

▫️کمیته فوریت‌ها و گزارش مستمر در آموزش و پرورش استان در خصوص مسمومیت دانش آموزان تشکیل شده و پیگیری‌ها در دست اقدام است.

▫️مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به پای کار بودن نهادهای امنیتی و انتظامی در قضیه مسمومیت دانش آموزان، از عموم خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان تقاضا کرد ضمن حفظ آرامش، نسبت به اتفاقات اخیر و موج روانی شبکه‌های گسترده معاند در خصوص تعطیلی مدارس هوشیار باشند.

▫️محمدی اضافه کرد: دشمنان در قضیه مسمومیت دانش آموزان تمام هدفشان این است که آرامش جامعه را به هم ریخته، مدارس را به تعطیلی کشانده و جامعه را ملتهب کنند/ایسنا

#بیستون_نیوز

#مسمومیت_دانش_آموزان

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید