ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۲۲:۰۴
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, ویژه انتخابات > هشدار فرماندار هرسین نسبت به آمار بالای کرونا

هشدار فرماندار هرسین نسبت به آمار بالای کرونا

‍ ‍ فرماندار هرسین هشدار داد : مردم خانواده های خود را داغدار نکنند. شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان هرسین به ۲۳ نفر رسید / ۵ نفر فوتی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز؛ ...

‍ ‍ فرماندار هرسین هشدار داد : مردم خانواده های خود را داغدار نکنند. شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان هرسین به ۲۳ نفر رسید / ۵ نفر فوتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز؛ امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در نهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس این شهرستان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت : متاسفانه تاکنون ۲۳ نفر در شهرستان هرسین به کرونا مبتلا شده اند و ۵ نفر نیز فوت کرده اند.

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش بیان داشت : مردم باید بدانند اوضاع عادی نشده است و اگر مسافرت ها ، دید و بازدیدها و مراودات همچنان ادامه داشته باشد باید منتظر رشد صعودی آمار مبتلایان به کرونا و داغدار شدن خانواده های بیشتری در شهرستان هرسین باشیم.

فرماندار هرسین در ادامه از رئیس اداره صمت و اتاق اصناف خواست همزمان با اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی طی جلسه ای با اتحادیه‌ها و اصناف موارد لازم و چگونگی فعالیت در روزهای آتی را به آنان یادآوری کنند.

 شاه آبادی با اشاره به اجرایی شدن گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی از ۳۰ فروردین ماه در سطح کشور ، در خصوص جزئیات این طرح گفت: تمام صنوف برای فعالیت مجدد می بایست به سایت وزارت بهداشت (Salamat.gov.ir) مراجعه و با ثبت مشخصات کلی واحد صنفی خود، نسبت به تکمیل فرم تعهد نامه مبنی بر رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی اقدام کنند.

فرماندار هرسین بیان داشت : صنوفی که اطلاعات خود را در سامانه مذکور ثبت نکنند ، امکان فعالیت در بازار را نخواهد داشت.

شاه آبادی همچنین در خصوص اهمیت وارد کردن اطلاعات اصناف در سامانه وزارت بهداشت اظهار داشت : واحد های صنفی که در حال ارائه خدمت به شهروندان می باشد باید متضمن سلامت خود و مشتریانشان باشد و هم به فعالیت اقتصادی بپردازد.

فرماندار هرسین ابراز داشت : با پلمب واحدهای صنفی و معرفی متصدیان آنها به دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود : بازرسان و گشت های نظارت می بایست همچنان به فعالیت های خود ادامه دهند.

امیر شاه آبادی اظهار داشت : مسیرهای فرعی شهر هرسین همچنان مسدود خواهند بود و گیت ورودی شهر نیز فعالیت خود را بصورت شبانه روزی ادامه خواهد داد.

فرماندار هرسین در این جلسه خواستار استفاده از ظرفیت هنرمندان به منظور ماندن مردم در خانه ها شد و از اداره ارشاد خواست از ظرفیت هنرمندان مطرح هرسینی در این راستا استفاده نماید.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید