ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۹:۰۴
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > نشست خبری مدیرعامل شرکت قند بیستون

نشست خبری مدیرعامل شرکت قند بیستون

مدیرعامل شرکت قند بیستون از تولید ۴۶ هزارتُن شکر در این شرکت خبر داد نشست خبری مدیرعامل شرکت قند بیستون با اصحاب رسانه عصر امروز (یکم مرداد) برگزار شد.  مهندس بهرام رمضانی در ابتدای این نشست با تسلیت ایام محرم و شهادت اباعبدالله ...

مدیرعامل شرکت قند بیستون از تولید ۴۶ هزارتُن شکر در این شرکت خبر داد

نشست خبری مدیرعامل شرکت قند بیستون با اصحاب رسانه عصر امروز (یکم مرداد) برگزار شد.

 مهندس بهرام رمضانی در ابتدای این نشست با تسلیت ایام محرم و شهادت اباعبدالله حسین (ع) اظهار کرد: همواره در شرکت قند بیستون هدف ما توسعه همه جانبه در زمینه‌های سخت افزاری،‌ نرم‌افزاری و زیست محیطی بوده و تلاش‌های خوبی نیز در این مجموعه شکل گرفته است.

مدیرعامل شرکت قند بیستون با اشاره به اینکه این شرکت نسبت به سال قبل تولید بیشتری را تجربه کرده است گفت: سال گذشته در بهره‌برداری چغندر پاییزه ۱۱۲ هزار تُن چغندر را دریافت کردیم و ۱۲ هزار تُن نیز شکر تولید شد و در بهره‌برداری پاییزه امسال نیز ۱۵۴ هزار و ۵۰۰ تُن چغندر دریافت و ۱۸ هزار‌ ثُن شکر تولید کردیم. 

رمضانی همچنین میزان تولید شکر در بهره‌برداری بهاره سال جاری را ۲۸ هزار تُن عنوان کرد و افزود: در مجموع امسال ۴۶ هزار تُن شکر در شرکت قند بیستون تولید و ۲۵ هزار تُن نیز شکرخام در این شرکت تصفیه شده است.

وی میزان مطالبات چغندرکاران از شرکت قند بیستون را صفر ریال عنوان کرد و افزود: تمامی مطالبات کشاورزان پرداخت شده و یک ریال هم بدهکار نیستیم.

 رمضانی از جمله اقدامات انجام گرفته در شرکت قند بیستون را تبدیل بخشی از ماشین‌آلات به صورت اتوماسیون عنوان کرد و بیان داشت: با این روند شاهد رشد تولید و کیفیت محصول در این شرکت بودیم.

وی اشاره‌ای هم به بخش محیط زیستی این شرکت داشت و گفت: در تصفیه خانه شرکت قند بیستون بر اساس ضوابط اداری سازمان محیط زیست، پساب تولید شده با استاندارهای لازم تصفیه و احیا می‌گردد.

مدیرعامل شرکت قند بیستون در ادامه با گلایه از روند کار برخی از ادارات و سازمان‌های استان نیز گفت: طی چند ماه گذشته اتهاماتی به شرکت قند بیستون مبنی بر اختفا شکر در انبارهای این شرکت زده شد و کارشناس سازمان جهاد کشاورزی استان در بازدید از شرکت قند بیستون بدون آگاهی از روند کار و بدون اینکه توجه داشته باشد تمامی فروش این شرکت از طریق سامانه تجارت رصد می‌شود و قابل مشاهده است اعلام کرد؛ ۱۱‌هزار تُن شکر در انبار این شرکت ذخیره و اختفا شده و تقاضای جریمه هزار میلیارد تومانی برای شرکت قند بیستون را صادر نمود.

 این مسئول خاطر نشان کرد: در شرکت قند بیستون دو نوع موجودی شکر در انبار نگهداری می‌شود که شامل؛ ۱-موجودی قابل فروش است و در سامانه تجارت قابل رصد می‌باشد و ۲_موجودی فیزیکی انبار است که در این میان خارج از مجموعه، مقداری شکر خام برای تصفیه به شرکت قند بیستون واگذار شده بودو کارشناس سازمان جهاد کشاورزی استان این موجودی را جز موجودی قابل فروش ذکر کرد که پس از بررسی‌های به عمل آمده و رصد سامانه تجارت شرکت قند بیستون از این اتهام تبرئه شد.

 رمضانی در پایان با اشاره به اینکه شرکت قند بیستون یکی از قدیمی‌ترین واحدهای صنعتی در استان است گفت: هیچگونه مزاحمتی برای ادارات وابسته ایجاد نکرده‌ایم و حتی یک ریال هم بدهی بانکی نداریم اما توقع داریم اگر خیری به ما نمی‌رسد شری هم نرسانند.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید