ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۷:۲۴
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, فرهنگی > هرسین یک شهید دیگر تقدیم انقلاب کرد

هرسین یک شهید دیگر تقدیم انقلاب کرد

بیستون نیوز: خبرنگار جلال نیک کام هرسین یک شهید مدافع امنيت دیگر تقدیم انقلاب کرد به گزارش پایگاه خبری بیستون نیوز؛ سرگرد شهید مظفر مرشدی مرام در حین انجام وظیفه و ماموریت در محل خدمت ...

بیستون نیوز: خبرنگار جلال نیک کام
هرسین یک شهید مدافع امنیت دیگر تقدیم انقلاب کرد

به گزارش پایگاه خبری بیستون نیوز؛ سرگرد شهید مظفر مرشدی مرام در حین انجام وظیفه و ماموریت در محل خدمت خود (استان مرکزی) به فیض شهادت نائل آمدند.

شهید مرشدی دومین شهید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در روز جاری بوده است.

تشریح نحوه شهادت ماموران انتظامی شهرستان دلیجان

فرمانده انتظامی استان مرکزی نحوه شهادت دو مامور نیروی انتظامی دلیجان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار مفخمی شهرستانی در جمع خبرنگاران در خصوص شهادت دو مامور نیروی انتظامی دلیجان بیان داشت: ظهر امروز ماموران ایست و بازرسی شهرستان دلیجان در حین کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه خودرو مشکوک و به راننده دستور توقف می دهند.

وی با اشاره به اینکه راننده به ایست مامورین توجهی نکرده و به سمت اصفهان متواری می‌شود افزود: در حین تعقیب و گریز این خودرو و در پی یک سانحه دو همکار ما سروان مظفر مرشدی مرام و استوار یکم محمد احمدی به لقاء الله پیوسته و آسمانی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی  در پایان این ضایعه بزرگ را به خانواده این دو عزیز سفر کرده تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آنها غفران الهی و برای خانواده این عزیزان صبر و اجر مسئلت کرد.

خبرنگار جلال نیک کام

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید