ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۲:۳۸
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, سیاسی, فرهنگی, گردشگری, ورزشی > مصوبات سفر استاندار به هرسین اعلام شد

مصوبات سفر استاندار به هرسین اعلام شد

مصوبات سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به هرسین در جلسه شورای اداری این شهر که عصر امروز چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود اعلام و بررسی شد. این موارد در حوزه ...

مصوبات سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به هرسین در جلسه شورای اداری این شهر که عصر امروز چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود اعلام و بررسی شد.

این موارد در حوزه اداره‌کل راه و شهرسازی شامل رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان با اولویت تقاطع روستای تمرگ ورودی شهر هرسین، روکش آسفالت کمربندی هرسین به نورآباد، اختصاص یک دستگاه گریدر به اداره راه و شهرسازی شهرستان بود.

در بحث اداره‌کل ورزش و جوانان استان، احداث سه زمین چمن مصنوعی تا خرداد ۱۴۰۳، بازسازی پیست دو میدانی ورزشگاه تا پایان امسال با توجه به اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان و اختصاص ۳.۲ میلیارد تومان به منظور تعمیر و تجهیز خانه جوان تا پایان سال مطرح شد.

در موضوع اداره‌کل بنیاد مسکن استان، اجرای طرح‌های هادی روستایی شهرستان به منظور رفع عقب‌ماندگی در این زمینه و تسریع در آماده‌سازی مجموعه ۳۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن حداکثر تا پایان دی ماه مورد بحث قرار گرفت.

آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت شبانه‌روزی شهر بیستون به محض تأمین زمین با توجه به تأمین اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی، اختصاص سه دستگاه دیالیز به بیمارستان هرسین و اختصاص یک دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت شهرستان مطرح شد.

اختصاص یک میلیارد تومان به منظور لایروبی قنوات هرسین تا پایان سال، اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان به منظور کانال انتقال آب کشاورزی، اختصاص مبلغ ۲ میلیارد تومان به منظور تأمین آب شهرک دامپروری روستای پریوه تا پایان سال از مصوبات بود.

در حوزه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برگزاری جشنواره گلیم شهرستان هرسین در ایام شعبانیه امسال، تهیه بسته سرمایه‌گذاری سراب نجوبران توسط شرکت توسعه گردشگری، فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای روستای هدف گردشگری نجوبران طی مدت یک هفته، تعیین عرصه و حریم روستای پاقلعه و ارسال طرح‌های مربوط به سراب هرسین برای بررسی و تأیید نهایی به میراث فرهنگی طی مدت ۱۰ روز کاری از جمله مصوبات بود.

در حوزه اداره‌کل بهزیستی استان، اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار به موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی در دو مرحله، اختصاص مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای رفع مشکلات ضروری مددجویان تحت پوشش بهزیستی تا پایان سال جاری در مصوبات مطرح شد.

اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست موظف به تخریب مستحدثات غیرمجاز ساخته شده در اراضی ملی و حفاظت شده روستای نجوبران با هماهنگی فرماندار طی مدت ۱۵ روز در راستای جلوگیری از تعرض به منابع ملی و حفاظت شده شد.

در خصوص اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به ترتیب پنج میلیارد تومان اداره کل ارشاد، ۲.۵ میلیارد تومان استانداری و ۲.۵ میلیارد تومان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به منظور تجهیز و راه‌اندازی سینمای شهر هرسین مصوبه مطرح شده بود.

در پایان مصوبات مربوط به فرمانداری هرسین شامل ارسال پیشنهادات کارشناسی و قابل اجرا در زمینه طرح تفصیلی شهر هرسین طی مدت ۱۰ روز کاری به صورت مکتوب به اداره‌کل راه و شهرسازی و رفع مشکلات اجتماعی مجموعه‌های ۱۲۰ واحدی دادگستری و تعاونی پنج مسکن شهر هرسین با همکاری راه و شهرسازی بود.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید