ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۰:۲۲
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, فرهنگی > فرمانده نیروی هوایی به دیدار خانواده خلبان شهید هرسینی رفتند

فرمانده نیروی هوایی به دیدار خانواده خلبان شهید هرسینی رفتند

همزمان با فرا رسیدن ایام محرم الحرام، فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده خلبانان شهید حمیدرضا ناصری و جلال دمیریان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری بیستون نیوز ، همزمان با فرا رسیدن ایام ...

همزمان با فرا رسیدن ایام محرم الحرام، فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده خلبانان شهید حمیدرضا ناصری و جلال دمیریان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بیستون نیوز ، همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، با حضور در منزل شهیدان، خلبان حمیدرضا ناصری و جلال دمیریان با خانواده این شهدای والا مقام دیدار و گفتگو کرد.

شهید خلبان جلال دمیریان در سال ۱۳۴۹ در رسته خلبانی به استخدام نیروی هوایی ارتش در آمد و پس از طی دوره مقدماتی پرواز در ایران به کشور آمریکا اعزام و پس از طی دوره آموزشی به جمع خلبانان اف ۴ پیوست و با آغاز جنگ تحمیلی بارها به ماموریت برون‌مرزی اعزام و در تاریخ ۱۳۵۹ در حین بازگشت از ماموریت در منطقه پل ماروت ماهشهر بر اثر اصابت موشک دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید حمیدرضا ناصری در مورخه ۱۳۶۲ به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمد و در تاریخ ۱۳۷۶ در حین پرواز با هواپیما در منطقه سروستان شیراز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گفتنی است در این مراسم لوح یاد بود نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ واحدی به خانواده شهدا اهدا شد.

لازم به ذکر است که شهید حمیدرضا ناصری از شهدای جوان و شایسته شهرستان هرسین می باشند.

خبرنگار جلال نیک کام

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید