ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۷:۲۸
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, فرهنگی > سخنرانی فرماندار هرسین در نماز جمعه

سخنرانی فرماندار هرسین در نماز جمعه

‍ فرماندار هرسین : هفته دولت احیاء کننده و یادآور روزهای پرشور خدمتگذاری شهیدان رجایی و با هنر است فرماندار شهرستان هرسین در قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته هرسین ضمن تشریح برنامه های ...

فرماندار هرسین : هفته دولت احیاء کننده و یادآور روزهای پرشور خدمتگذاری شهیدان رجایی و با هنر است

فرماندار شهرستان هرسین در قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته هرسین ضمن تشریح برنامه های هفته دولت طی سخنانی اظهار داشت : هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد ، متعهد و همچنین احیاء کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان عزیز رجایی و باهنر است.

وی افزود : خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچنان والا و با اهمیت است که رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) دولت را خدمتگذار مردم خطاب کرده و مقام معظم رهبری نیز دولت را کارگزار و ملت را کارفرمای دولت معرفی میکند و این ، نشان از اهمیت والای خدمت صادقانه به مردم است.

کنجوریان ادامه داد : دولت مردمی و خدمتگذار آیت الله رئیسی از آغاز فعالیت خود اقدامات بسیار مهم و اثرگذاری در راستای اصلاح و توسعه زیرساخت ها ، مقابله با فساد ، برقراری عدالت ، اصلاح و هدفمندی یارانه و همچنین کاهش استقراض از بانک مرکزی را به ثمر رسانده است.

فرماندار هرسین تصریح کرد : در سفر اخیر رئیس جمهور به استان کرمانشاه تصمیمات بسیار خوبی برای توسعه شهرستان اتخاذ شد که میتوان به پروژه های توسعه و تکمیل محورهای مواصلاتی مهم به استان لرستان و مرکز استان اشاره کرد.

به گفته کنجوریان : اعتبارات بسیار خوبی برای تکمیل پروژه های یاد شده تصویب شده است.

وی راه اندازی مجدد کارخانه کاغذ ، برگشت سهم ۱۵ درصدی از مالیات معادن و کارخانجات به شهرستان را از دیگر موارد مورد مطالبه در سفر رئیس جمهور ذکر‌ کرد.

کنجوریان در پایان سخنانش روز کارمند را به مسئولین و کارکنان ادارات این شهرستان تبریک گفت.

۵ شهریور ماه ۱۴۰۱

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید