ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۵:۲۶
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > جلسه روسای خانه مشارکت استان کرمانشاه در هرسین

جلسه روسای خانه مشارکت استان کرمانشاه در هرسین

🔹برگزاری دومین نشست هم اندیشی و توانمندسازی رؤسای خانه های مشارکت مردم در سلامت شهرستان های استان کرمانشاه در هرسین ♦️ دومین نشست هم اندیشی و توانمندسازی رؤسای محترم خانه های مشارکت مردم در سلامت ...

🔹برگزاری دومین نشست هم اندیشی و توانمندسازی رؤسای خانه های مشارکت مردم در سلامت شهرستان های استان کرمانشاه در هرسین

♦️ دومین نشست هم اندیشی و توانمندسازی رؤسای محترم خانه های مشارکت مردم در سلامت و کارشناسان برنامه در کل شبکه های بهداشت و درمان استان با حضور این عزیزان و همچنین با حضور ریاست دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی، معاون سیاسی _امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین، رئیس خانه مشارکت سلامت استان و شهرستان هرسین و تیم کارشناسی دبیرخانه سلامت دانشگاه، مدیریت شبکه بهداشت و ریاست مرکز بهداشت شهرستان هرسین،در سالن جلسات بیمارستان شهداء هرسین برگزار گردید.

🔹در ابتدای جلسه دکتر فرجی، ضمن خیر ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین، به بیان اهداف جلسه پرداختند و سپس دکتر احمدی وجد معاون سیاسی_ امنیتی و اجتماعی فرمانداری بر ایجاد تعامل خانە های مشارکت و دستگاههای ذیربط بر اهمیت نقش آنها در کمک بە سلامت جامعە تاکید نمودند. همچنین آقای یوسف عسگرپور، ریاست خانه مشارکت مردم شهرستان هرسین، عملکرد و فعالیت های ۶ ماهه اول سال جاری را ارائه نمودند. در ادامه دکتر بیگلری، ریاست محترم کارگروە تخصصی سلامت و امنیت غذایی دانشگاە علوم پزشکی کرمانشاە، بە بیان ضرورت و اهمیت مشارکت های مردمی در حوزە سلامت، توانمند سازی و اجتماعی سازی سلامت و فرهنگ سازی  در حیطە سلامت با استفادە از نکتە نظرات صاحب نظران در خانە های مشارکت اشاره کردند و خواستار استفاده از ظرفیت خانه های مشارکت در برنامه های ابلاغی وزارتخانه خصوصا پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون شدند.خانم فتاحی، کارشناس دبیرخانه دانشگاه، مروری بر شیوه نامه خانه مشارکت داشتند و از حضار درخواست نمودند مجمع سلامت در شهرستان هایی که موفق به اجرای آن نشده اند در اسرع وقت پیگیری و برگزار گردد. در ادامه آقای نوری، ریاست خانه مشارکت مردم در استان، عملکرد سال۱۴۰۱ و شش ماهه اول سال جاری تعدادی از خانه های مشارکت شهرستان ها را بیان نمودند.در پایان جلسه نیز اقدامات، فعالیت ها، دیدگاهها و برنامه های خانه های مشارکت شهرستان ها توسط رؤسای خانه مشارکت و نمایندگان آنها ارائه گردید.

🗓۱۴۰۲/۰۸/۲۴خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان هرسین

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید