ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۸:۵۷
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, انتخابات, دسته‌بندی نشده > بازدید از ثبت احوال هرسین

بازدید از ثبت احوال هرسین

‍ معاون فرماندار شهرستان هرسین : مردم تا قبل از زمان انتخابات نسبت به رفع مشکلات هویتی خود اقدام نمایند دکتر مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین در بازدید سرزده ...

معاون فرماندار شهرستان هرسین : مردم تا قبل از زمان انتخابات نسبت به رفع مشکلات هویتی خود اقدام نمایند

دکتر مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین در بازدید سرزده از اداره ثبت احوال به بررسی تمهیدات اتخاذ شده در راستای رفع مشکلات اسناد هویتی این اداره تا قبل از زمان انتخابات پرداخت.

به گفته احمدی وجد کسانی که نیاز به تاییدیه کارت ملی دارند می بایست تا قبل از انتخابات به اداره ثبت احوال مراجعه نمایند.

وی ادامه داد : در روز انتخابات نیز اداره ثبت احوال صرفاً به منظور ارائه خدمات ویژه انتخابات فعالیت خواهد داشت.

بررسی ساعات حضور کارکنان ، تکریم مراجعه کنندگان ، بررسی خدمات برون بخشی بویژه در دفاتر پیشخوان ، گزارش گیری از سامانه های در دسترس و بررسی نحوه بایگانی اسناد هویتی از دیگر موارد مورد پیگیری معاون فرماندار هرسین بود.

دکتر مصطفی احمدی وجد همچنین از کارکنان این اداره خواست اطلاعات مربوط به وقایع حیاتی را با توجه به اهمیت آن و بصورت دقیق و بروز ثبت نمایند.

معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین در بخش دیگری از این بازدید با توجه‌ به اینکه مدیر این اداره‌ در مرخصی بودند از معاون این اداره خواست پیشنهادات کاربردی خود را به منظور تسریع در حوزه وظائف آن دستگاه را به فرمانداری اعلام نمایند.

طبقه بندی و نحوه بایگانی اسناد و مکاتبات اداری ، اجرای حقوق شهروندی و تکریم مراجعه کنندگان از دیگر مواردی بود که توسط دکتر مصطفی احمدی وجد مورد بررسی قرار گرفت و بر پیگیری و ادامه روند اجرای آنها تاکید داشت.

معاون فرماندار هرسین در پایان بازدید از کارکنان این اداره به منظور پیگیری به موقع و تسریع در رفع مشکلات مردم تقدیر کرد.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید