ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۲۲:۰۰
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, صدای مردم, ویژه انتخابات > شکایت محیط زیست استان کرمانشاه از شهردار هرسین

شکایت محیط زیست استان کرمانشاه از شهردار هرسین

اختصاصی بیستون نیوز پیگیری قضایی محیط زیست استان کرمانشاه از شهردار هرسین. خانم آذر ولی زاده معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز از اقدام ...

اختصاصی بیستون نیوز

پیگیری قضایی محیط زیست استان کرمانشاه از شهردار هرسین.

خانم آذر ولی زاده معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز از اقدام قضایی بر علیه شهردار هرسین خبر داد.

ولی زاده در خصوص بحث پسماندهای شهرستان هرسین و جابجایی محل دفن زباله جدید گفت؛ در شهرستان هرسین محل فعلی دفن زباله جوابگوی دفن پسماندهای جدید نیست.

در این رابطه محلی را شهرداری هرسین بعنوان محل دفن جدید در نظر گرفته بود که مکان یابی آن هم تایید شده بود، اما بعلت وجود معارضین محلی که در منطقه وجود دارد متاسفانه هنوز شهرداری برای رفع مشکل اقدام جدی بعمل نیاورده است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در ادامه افزود؛ ما در این خصوص اخطاریه های لازم را به شهردار هرسین داده ایم، که متاسفانه شهرداری در رفع مشکل و مدیریت پسماندها اقدام لازم را بعمل نیاورده است.

ولی زاده در ادامه بیان داشت؛ در این راستا اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه بنابر وظیفه و رسالت خود علیه شهرداری هرسین اقدام قضایی بعمل آورده و شهردار هرسین بابت کوتاهی و قصور در وظیفه ذاتی خود در رابطه با آن حوزه(هرسین) پاسخگو باشند . قطعا این اداره کل تا تعیین وضعیت محل دفن جدید از اقدام قانونی خود کوتاه نخواهد آمد.

زباله

بیستون_نیوز

@bistoonnews1

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید