ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۶:۲۷
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, ویژه انتخابات > گواهینامه عالیترین سطح حرفه ای منابع انسانی در دستان سعید ناصری

گواهینامه عالیترین سطح حرفه ای منابع انسانی در دستان سعید ناصری

سعید ناصری گواهینامه عالی ترین سطح حرفه ای منابع انسانی را کسب کرد. به گزارش خبرنگار بیستون نیوز، سعید ناصری گواهینامه عالی ترین سطح مدیران ارشد منابع انسانی را از انجمن مدیریت منابع انسانی ایران بعنوان ...


سعید ناصری گواهینامه عالی ترین سطح حرفه ای منابع انسانی را کسب کرد.


به گزارش خبرنگار بیستون نیوز، سعید ناصری گواهینامه عالی ترین سطح مدیران ارشد منابع انسانی را از انجمن مدیریت منابع انسانی ایران بعنوان عالی ترین مرجع رسمی سیاست گذاری منابع انسانی و برگزار کننده جایزه تعالی منابع انسانی سازمان های ایران ، دریافت کرد.
گواهینامه مذبور که مختص مدیران ارشد و باتجربه منابع انسانی در سطح کشور می باشد پس از احراز شرایط لازم از قبیل:
مدارک عالی دانشگاهی مرتبط، سوابق تجربی مدیریت در حوزه منابع انسانی در سطح سازمانها و برندهای بزرگ کشور، داشتن مقالات علمی، انجام پژوهش های علمی مرتبط، برگزاری دوره های تخصصی دانشگاهی و آموزشی در حوزه منابع انسانی و روابط کار و قدرت تحلیل مسائل کلان در استراتژی های منابع انسانی و موفقیت در مصاحبه تخصصی با حضور اساتید مطرح کشور می باشد، اعطا می گردد.
این مدرس دانشگاه علاوه بر تدریس در حوزه روابط کار و مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی در دانشگاه های معتبر کشور، مشاور منابع انسانی در شرکت ها و برندهای معتبر بوده و سالهاست با حضور در مراجع حل اختلاف وزارت کار در مناطق مختلف تهران به دعاوی مرتبط به روابط کار پرداخته و از صاحب نظران حوزه روابط کار و مدیریت منابع انسانی کشور می باشد.
ناصری با همکاری در رسانه ملی از جمله رادیو اقتصاد و رادیو تهران همواره در جهت آگاه سازی جامعه کارگری و کارفرمایی در خصوص حقوق کار و مسائل رفتار سازمانی اقدامات موثری داشته و از فعالان حوزه رسانه در جهت افزایش سطح آگاهی هم وطنان می باشد.
عضویت در شوراهای تخصصی حل اختلاف کار و تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری و شوراهای حل اختلاف دادگستری از دیگر سوابق سعید ناصری می باشد.
مقالات وی در خصوص تعیین حداقل دستمزد کارگران در ماههای پایانی سالهای قبل با ارائه توصیه های علمی و کاربردی و پیش بینی های دقیق مبتنی بر شاخص های تعیین مزد همراه بوده است.
قابل ذکر است ،ناصری بجهت تکمیل دانش و تجارب خود در حال سپری کردن مقطع عالی Professional Doctor Of Business Administration بالاترین سطح مدیریت حرفه ای کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس می باشد.
استاد ناصری مشکل بزرگ نظام مدیریت کشور را همواره در ضعف مدیریت منابع انسانی اعلام نموده و معتقد است مدیران میانی در بخش های دولتی و خصوصی بر اساس شایستگی های رفتاری و تخصصی انتخاب نمی شوند و این شاخص را بیماری بزرگ نظام مدیریتی کشور می داند.
برای اطلاع از اخرین اخبار حوزه روابط کار و کسب دانش مدیریت منابع انسانی با وبسایت Www.hrmoshaver.com و کانال hrmoshavercom با استاد ناصری در ارتباط باشید.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید