ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۷:۳۱
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, فرهنگی > قتل عام خانوادگی در دلفان

قتل عام خانوادگی در دلفان

قتل۶نفر از اعضای یک خانواده در دلفان دادستان عمومی و انقلاب دلفان گفت؛در یک جنایت هولناک ۶نفر از اعضای یک خانواده در روستای عزیزآباد خاوه به قتل رسیدند.محمد زیرک روز پنج شنبه در گفتگو با خبرگزاری ...

قتل۶نفر از اعضای یک خانواده در دلفان

دادستان عمومی و انقلاب دلفان گفت؛در یک جنایت هولناک ۶نفر از اعضای یک خانواده در روستای عزیزآباد خاوه به قتل رسیدند.
محمد زیرک روز پنج شنبه در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در دلفان افزود:این ۶ نفر شامل پدر و مادر و چهار فرزند اعضای یک خانواده است که توسط برادر پدر خانواده در صبح امروز به قتل رسیده اند .
وی افزود:.متاسفانه صبح امروز یک جوان ۳۶ ساله با در دست داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف و به علت اختلافات مالی به منزل برادر بزرگتر خود مراجعه و اقدام به قتل برادر و اعضای خانواده وی نموده و متواری می گردد.
وی بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع این جنایت دادستانی فوراً به همراه مامورین انتظامی و بازپرسان قتل شهرستان در محل حاضر و اقدام به بررسی صحنه جرم نمودند.
زیرک ادامه داد: در ادامه پس از اطلاع از مخفیگاه متهم بلافاصله اکیپی از مامورین انتظامی دلفان به سرپرستی دادستان شهرستان به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای اطراف نورآباد دستگیر شد.
وی افزود: قاتل در همان لحظات اولیه مورد بازجویی قرار گرفته و سریعاً به ارتکاب جنایت مذکور اقرار نمود و انگیزه این جنایت هولناک را اختلاف مالی با برادرش عنوان نمود. به گفته دادستان دلفان تحقیقات درخصوص دیگر زوایای‌ این جنایت در حال انجام بوده و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد
وی خاطر نشان کرد: پس از وقوع این حادثه دادستان محترم مرکز استان نیز در محل حاضر و نظارت مستقیم بر اقدامات و تحقیقات در حال انجام دارند.

بیستون_نیوز

انتشار خبر جلال نیک کام

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید