ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۸:۱۲
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > هشتمین روز از دهه فجر و افتتاح پروژه های برق

هشتمین روز از دهه فجر و افتتاح پروژه های برق

‍ #هرسین در هشتمین روز از دهه مبارک فجر : افتتاح ۳۱ پروژه برق رسانی ، عمرانی و خدماتی به گزارش خبرنگار بیستون نیوز ،امروز چهارشنبه بیستم بهمن ماه و در هشتمین روز از دهه فجر ...

‍ #هرسین در هشتمین روز از دهه مبارک فجر : افتتاح ۳۱ پروژه برق رسانی ، عمرانی و خدماتی

به گزارش خبرنگار بیستون نیوز ،امروز چهارشنبه بیستم بهمن ماه و در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۱ پروژه حوزه برق رسانی ، عمران شهری و روستایی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال با حضور عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین و مسئولین به بهره برداری رسید.

به گفته کنجوریان : با اجرای پروژه های توسعه ، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در روستاهای چشمه کبود ، قوطی دره ، قلعه گنجوان ، میدان ، چشمه مهدی ، سرخوند ، کله هو ، جلوگیرنگه ، پریوه علیا و سفلی ، قلی آباد ، سعدوند ، بابازید و تعدادی دیگر از روستاهای بخش مرکزی علاوه بر به حداقل رسیدن ضعف ولتاژ ، امنیت شبکه های برق رسانی بصورت قابل توجهی افزایش می یابد.

بهره برداری از ۲۰ پروژه جدول گذاری ، شن ریزی و بهسازی معابر در بخش مرکزی و بیستون با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه هشتمین روز از دهه فجر ۱۴۰۰ در شهرستان هرسین بود.

افتتاح مهمانسرای شهرداری هرسین با اعتبار ۱ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه ، سرپرست شهرداری ، اعضای شورای شهر و مسئولین اجرا شد.

بازدید فرماندار از تقاطع ایجاد شده در پل میانور پایان بخش برنامه های این روز در شهرستان هرسین بود.

به گفته هوشنگ علی احمدی سرپرست شهرداری هرسین به منظور احداث تقاطع پل میانور ۱ میلیارد ریال توسط شهرداری هزینه شده است.

وی ادامه داد : با ایجاد تقاطع مذکور علاوه بر کاهش بار ترافیکی و تسهیل در تردد خودروها دست فروشان و سد معبرکنندگان به بازارچه های ایجاد شده در شهر هرسین منتقل شدند.

۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید