ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۳:۳۴
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, ویژه انتخابات > سیل در هرسین خساراتی را به بار آورد

سیل در هرسین خساراتی را به بار آورد

‍ ❇️وقوع سیل کم سابقه در هرسین/تلف شدن 300 راس دام و قطع راه ارتباطی 3 روستا 🔺جانشین فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به وقوع سیل در این شهرستان گفت: بر اثر این حادثه بیش از ...

‍ ❇️وقوع سیل کم سابقه در هرسین/تلف شدن ۳۰۰ راس دام و قطع راه ارتباطی ۳ روستا

🔺جانشین فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به وقوع سیل در این شهرستان گفت: بر اثر این حادثه بیش از ۳۰۰ راس دام تلف و راه ارتباطی ۳ روستا نیز قطع شد.
🔹به گزارش خبرنگار بیستون نیوز ، سرهنگ “نوذر شاه حسینی” اظهار داشت: پس از بارش شدید باران در شب گذشته و بالا آمدن سطح آب معابر و خیابان ها، شاهد وقوع سیلاب در سطح شهرستان هرسین بودیم.
🔹وی ادامه داد: به علت وقوع این سیلاب کم سابقه، مسیر ارتباطی روستاهای “داوودی علیا”، “کهریز” و “چغاسعید” مسدود و ۳۰۰ راس گوسفند نیز در روستای “داوودی علیا” به علت ریزش کوه و سیلاب تبف شدند.
🔹سرهنگ شاه حسینی خاطرنشان کرد: هرچند با تلاش های بی وقفه پلیس و دیگر نیروهای امدادی حوالی ساعت ۳ بامداد امروز راه ارتباطی روستای “کهریز” بازگشایی شد.
🔹جانشین فرمانده انتظامی هرسین یادآوری کرد: بر اثر وقوع سیل به ۱۵ خانوار در روستاهای یاد شده خسارات زیادی وارد آمد که کارشناسان در حال ارزیابی و برآورد میزان این خسارات هستند.
🔹وی تصریح کرد: در این حادثه همچنین سیل ۲ دستگاه خودروی تیبا و وانت پیکان نیز در روستای چغاسعید که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد هرچند خوشبختانه هردوی آن ها فاقد سرنشین بودند.
🔹سرهنگ شاه حسینی در پایان و با اشاره به وصل شدن برق شهرستان که برای ساعتی قطع شده بود، گفت: تلاش برای بازگشایی دیگر راه های روستایی مسدود شده و کمک رسانی به سیل زدگان ادامه دارد.

ایرنا

@bistoonnews1

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید