ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۲۱:۱۷
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > اقدام انقلابی دادستان هرسین در کاهش جرائم خاص

اقدام انقلابی دادستان هرسین در کاهش جرائم خاص

🛑بسم الله الرحمن الرحیمالهی انطقنی بالهدی والهمنی التقوی باسلام و احترام به خدمت مردم شریف دارالمومنین شهرستان هرسین ، خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به این مردمان با اصالت را به اینجانب عطا فرمودند. حال ...

🛑بسم الله الرحمن الرحیم
الهی انطقنی بالهدی والهمنی التقوی

باسلام و احترام به خدمت مردم شریف دارالمومنین شهرستان هرسین ، خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به این مردمان با اصالت را به اینجانب عطا فرمودند. حال نظر به مطالبه عمومی شهروندان عزیز و مسئولان محترم بصورت خاص امام جمعه فرهیخته هرسین جناب دکتر اجرایی مبنی بر اقدام قاطع و انقلابی با برخی از جرایم ، لذا اعلام میگردد:

🛑فروشندگان مواد مخدر ، سارقین و اخلال گران در نظم عمومی و شرکت کنندگان در منازعات دسته جمعی بدانند کوچکترین اقدام مجرمانه ، شدیدترین اقدام ممکن قضایی را به همراه خواهد داشت.کما اینکه در بیست روز گذشته تعداد زیادی از مرتکبین به جرایم فوق بازداشت و روانه زندان شده اند.

🛑ان شاءالله در دو برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت بدین کیفیت که در کوتاه مدت بااقدام قاطع قضایی و در بلند مدت با استفاده از ظرفیت های اجتماعی و فرهیختگان این شهرستان در راستای پیشگیری از این جرایم قدام خواهد شد.

🛑شهروندان محترم موفقیت این مرجع در اقدامات قضایی ، خاصه برنامه ریزی های بلند مدت در گرو مشارکت اجتماعی ، مسئولیت پذیری و رفتار مسئولانه شما شهروندان با آسیب های اجتماعی علی الخصوص جرایم فوق الذکر است.
لذا مورد انتظار است همراهی و همکاری لازم با دستگاه قضایی در شهرستان مورد عنایت شما عزیزان باشد.

مسلم الماسی
دادستان شهرستان هرسین
۱۴۰۰/۱۱/۱۰

دادستان_هرسین

بیستون_نیوز

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید