ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۵:۲۶
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, ویژه انتخابات > آقای فرماندار اقتدار جایگاه خود را خدشه دار نکنید

آقای فرماندار اقتدار جایگاه خود را خدشه دار نکنید

سخنی با فرماندار و شهردار محترم هرسین آقای فرماندار اقتدار جایگاه خود را خدشه دار نکنید.با طناب پوسیده شهردار و برخی اعضای شورا به چاه نروید. جناب کنجوریان،همانطور که در ابتدای حضور خود بعنوان فرماندار ...

سخنی با فرماندار و شهردار محترم هرسین


آقای فرماندار اقتدار جایگاه خود را خدشه دار نکنید.با طناب پوسیده شهردار و برخی اعضای شورا به چاه نروید.


جناب کنجوریان،همانطور که در ابتدای حضور خود بعنوان فرماندار شهرستان درست و به جا تشخیص دادید رفع سد معبر از خواسته ها و مطالبات مهم مردم در هرسین می باشد.
نمی دانم شما را در جریان گذاشته اند یا خیر،اما پیش از شما بویژه در دوران حضور دکتر شاه آبادی جلسات،تذکرات و حتی تهدید به برخورد قهری و قضایی با اشغال کنندگان معابر عمومی صورت پذیرفت حتی در یک مورد فرصت ۴۸ ساعته ای به این افراد داده شد تا بساط مزاحمت خود را جمع و در مکانهای اعلامی پهن کنند درست مانند فرصت ده روزه زمان مدیریت شما.اما از آن ۴۸ ساعت ماه ها و از آن ده روز،روزها میگذرد و خبری از اقدام نیست.فرماندار محترم،اینکه با وجود مسوولیت مستقیم شهرداری در این مورد شما رو مخاطب نوشته خود قرار دادم دو دلیل دارد.اول اینکه شما مسوولیت مستقیم و غیرقابل انکار در مقابل تمام شهروندان دارید و دستگاههای اجرایی و خدمات رسان باید با شما هماهنگ و همراه باشند و دوم اینکه شما بصورت درست،این مشکل را تشخیص دادید و وارد عمل شدید.
جناب کنجوریان بزرگوار،یقینا دغدغه شما بعنوان نفر اول اجرایی شهر،داشتن شهری بر مبنای درست خود است.اما برخورد با موضوع تجاوز کنندگان به حریم پیاده روها،خیابان ها و متعاقب آن مردم قطعا نیازمند عزم بسیار بسیار جدی است و با مصاحبه و پلاکارد و دعوت چندین باره از این افراد خاطی حل نمی شود.
لازم به یادآوری است که مطابق قسمت اخیر ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی هرکس اقدام به هرگونه تجاوز و تصرف عدوانی یا ایجاد مزاحمت یا ممانعت از حق در املاک متعلق به دولت،شهرداری هاو..نماید به مجازات یک ماه تا یکسال یا تبدیل حبس به جریمه نقدی محکوم می شود و بسیار واضح است پیاده روها چون مورد استفاده عموم است جز متعلقات شهرداری ها محاسبه می شود.
همچنین تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری ها اشعار دارد سد معبر تخلف است و به شهرداری اجازه می دهد بدون دستور قضایی با این خاطیان وارد عمل شود.
جناب فرماندار عزیز،پس قانون تکلیف را مشخص کرده،صحیح نیست یک مقام برای اجرای قانون چندین مرتبه فرصت دهد و با بی اعتنایی کامل خاطیان و مسدودکنندگان معابر و مزاحمین شهری مواجه شود و در همچنان بر همان پاشنه سابق بچرخد.قطعا و یقینا شما و ما شهروندان معیشت این عده را درنظر داریم و حتی شایسته تقدیر است که در مرکز شهر مکان بسیار مناسبی برای این قشر در نظر گرفتید.
اکنون نوبت اقدام است و عاجزانه از شما می خواهیم یکبار برای همیشه شهرداری را پای کار بیاورید تا به قوانین مصوب عمل کند و این دندان لق کنده شود.
با احترام
بهرام عظیمی

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید