ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۶:۳۰
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > احداث ساختمان پزشکی قانونی هرسین به کجا انجامید؟

احداث ساختمان پزشکی قانونی هرسین به کجا انجامید؟

‍ تکاپوی فرماندار هرسین برای احداث ساختمان اداری پزشکی قانونی طی جلسه ای با حضور ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین و دکتر سلیم خانی موضوع تامین زمین‌ برای احداث ساختمان اداری مرکز معاینات پزشکی قانونی این شهرستان ...

تکاپوی فرماندار هرسین برای احداث ساختمان اداری پزشکی قانونی

طی جلسه ای با حضور ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین و دکتر سلیم خانی موضوع تامین زمین‌ برای احداث ساختمان اداری مرکز معاینات پزشکی قانونی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

ایتوندی ایجاد مرکز یاد شده را از مهمترین دغدغه های کاری خود و مطالبه به حق مردم ذکر کرد.

وی افزود : در صورت وجود فضای اداری مناسب تیم پزشکی ، تجهیزات ، امکانات و سایر ملزومات در مرکز مستقر و ضمن ارائه کلیه خدمات از تردد مردم به مرکز استان که مستلزم صرف هزینه های مالی است جلوگیری خواهد شد.

همچنین دکتر سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از پیگیری های خود به منظور احداث این مرکز گفت و افزود : پیگیری های لازم را در راستای تخصیص اعتبارات مورد نیاز به منظور احداث مرکز پزشکی قانونی هرسین را بعمل خواهد آورد.

فرماندار هرسین و مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه از زمین پیش بینی شده برای احداث مرکز فوق الذکر بازدید کردند.

ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین در این بازدید که با حضور مدیر و کارشناسان اداره راه و شهرسازی صورت گرفت خواستار تسریع در بروکراسی اداری واگذاری این زمین شد.

لازم به ذکر است سلیم خانی از فرماندار شهرستان هرسین بخاطر پیگیریها و دغدغه مندی ایشان درخصوص اختصاص یک قطعه زمین به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع جهت ساخت ساختمان اداری پزشکی قانونی تشکر و قدردانی کرد.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید