ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۸:۴۸
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, فرهنگی > دومین جلسه ستاد شهرستانی خانواده و جمعیت هرسین

دومین جلسه ستاد شهرستانی خانواده و جمعیت هرسین

‍ ⭕️🔸دومین جلسه ستاد شهرستانی خانواده و جمعیت در شهرستان هرسین برگزار شد این جلسه با حضور امام جمعه ، فرماندار و سایر اعضای ستاد در فرمانداری برگزار شد. ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین درابتدای این ...


‍ ⭕️🔸دومین جلسه ستاد شهرستانی خانواده و جمعیت در شهرستان هرسین برگزار شد

این جلسه با حضور امام جمعه ، فرماندار و سایر اعضای ستاد در فرمانداری برگزار شد.

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین درابتدای این جلسه با اشاره به فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد جوانی جمعیت و خانواده طی سخنانی اظهار داشت : آن چیز که از سخنان مقام معظم رهبری مستفاد می‌شود این است که معظم له نگرانی هایی در خصوص روندپیرشدن جمعیت کشوردارند و همواره خواستار افزایش جمعیت جوان کشور با حمایت از خانواده ها ،فرزندآوری وازدواج آسان هستند.

وی افزود : متأسفانه بدلیل سیاست های غلط و راهبردهای توام با شعارهای نهادینه شده در گذشته که بصورت یک فرهنگ در کشور نمایان شده بودجمعیت کشور به سمت پیری پیش رفت واگرتدابیری دراینخصوص اندیشیده نشود درآینده باکشوری پیرمواجه خواهیم بود.

به گفته فرماندار شهرستان هرسین با پیگیری و اجرای برنامه هادر۲بعد فرهنگی و الزامات ووضع قوانینی که جنبه مشوق وایجادانگیزه بکند، باید بر این مشکل فائق شویم وما بعنوان متولیان شهرستانی این امر باید برنامه های دولت درزمینه جوانی جمعیت را در بهترین شکل ممکن پیگیری و اجرا نماییم.

فرماندار هرسین تصریح کرد : مسئولین ذیربط در بعد فرهنگی بایستی با استفاده از ابزارهای تبلیغی مربوطه و تبیین این موضوع نسبت به فرهنگ سازی این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

ارائه گزارش بانک‌های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات قانون جوانی و جمعیت ، ارائه گزارش اداره راه و شهرسازی در خصوص تسهیلات مسکن ، ارائه گزارش در خصوص برنامه های فرهنگی مرتبط با موضوع قانون جوانی و جمعیت از مهمترین موضوعات این جلسه بود.

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در بخش دیگری از سخنانش از اقدامات برخی از بانک های شهرستان در عدم پرداخت تسهیلات مربوط به طرح جوانی جمعیت انتقاد کرد و افزود : در این بانک‌ ها پرونده های تکمیل شده متقاضیان همچنان بلاتکلیف است و با توجه به قوانین موجود ، اقدام مثبتی در راستای پرداخت این تسهیلات صورت نگرفته و یا به کندی اجرا میشود.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید