ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۵:۴۵
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, فرهنگی, ویژه انتخابات > پنجمین اثر نویسنده هرسینی وارد بازار کتاب شد

پنجمین اثر نویسنده هرسینی وارد بازار کتاب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز؛ کتاب دایره المعارف بزرگ ایرانگردی جلد اول تالیف محسن فتاحی هرسینی و خانم سیفی در تیراژ هزار جلدی به چاپ رسید. جلد اول این کتاب که ۵۰۰صفحه ...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز؛ کتاب دایره المعارف بزرگ ایرانگردی جلد اول تالیف محسن فتاحی هرسینی و خانم سیفی در تیراژ هزار جلدی به چاپ رسید.
جلد اول این کتاب که ۵۰۰صفحه در قطع رحلی بزرگ می باشد حاصل زحمات و تلاش های مولفان بوده که برای نوشتن این کتاب به استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و شهرستانهای آن ها سفر و از نزدیک نقل قول ها و مستندات، در مورد وجه تسمیه نام گذاری این مکان ها را ثبت و ضبط کرده اند.

کتاب دایره المعارف بزرگ ایرانگردی بصورت رنگی با جلد گالینگور به چاپ رسیده که قیمت هر جلد آن ۲۲۰ هزار تومان می باشد.

کتاب فوق در مورد تاریخچه، وجه تسمیه شهرها، جغرافیای طبیعی، جغرافیای سیاسی، سیر تحولات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی. نژاد، زبان و مذهب ساکنین نقاط مختلف ایران. تقسیمات کشوری و جمعیت مناطق گردشگری، توریستی و آثار باستانی، صنایع دستی و سوغات، معرفی شخصیت های مشهور و مراکز خرید می باشد.
ترتیب چیدمان استان ها و شهرستان ها بر اساس تقسیمات جغرافیایی می باشد.

جلد اول این اثر بزرگ که روانه کتابفروشی ها استان کرمانشاه شده است، مربوط به استانهای آذربایحان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل است و جلد دوم این اثر فاخر مربوط به استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان می باشد .

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید