ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۲:۴۷
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده, فرهنگی > گلباران مزار شهدای هرسین در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

گلباران مزار شهدای هرسین در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

‍ به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت و میثاق با ولایت مزار شهدای شهر هرسین گلباران شد. سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین در این مراسم به ...

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت و میثاق با ولایت مزار شهدای شهر هرسین گلباران شد.

سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین در این مراسم به نقش راهبردی و تاثیر گذار سردار سلیمانی در وحدت جهان اسلام ، مقابله با استکبار جهانی و تقویت جبهه مقاومت پرداخت.

وی ادامه داد : سردار سلیمانی تنها یک فرمانده نظامی نبود، او ضمن اینکه نماد جبهه مقاومت بود نقش تاثیرگذاری در نابودی داعش و قدرتمند شدن شیعیان و مسلمانان منطقه داشت.

موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین افزود : دشمنان باید بدانند مرتکب محاسبات غلطی شدند و با شهادت سردار سلیمانی هزاران نفر از دختران و پسران سردار راه و مکتب او را ادامه خواهند داد و گوش به فرمان ولایت هستند.

فرماندار هرسین بیان داشت : در دنیای اسلام هر کس بنای مقاومت در مقابل ظلم را داشته باشند مظهر و اسم رمزشان شهید سلیمانی است و فقط اسم او سبب پیروزی و تقویت روحیه‌ رزمندگان اسلام است.

مهمترین خصیصه بارز و طلایی سردار ولایتمداری او بود و در این رابطه همین بس که ایشان مدال شجاعت و افتخار از طرف مقام معظم رهبری دریافت کردند.

موسوی چشمه کبودی فرماندار هرسین در پایان مراسم گلباران مزار شهدا که به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت صورت گرفت ولایت را موجب دوام و قوام کشور دانست و به ولایتمداری و حرکت در مسیر و مکتب سردار سلیمانی تاکید کرد.


خبرنگار جلال نیک کام

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید