ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۲۱:۳۵
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, فرهنگی > رقابت ۹۶۹ داوطلب کنکور در هرسین

رقابت ۹۶۹ داوطلب کنکور در هرسین

حجت فرتاش را در گفتگو با بیستون نیوز به هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله فرمانداری، شهرداری ، شورای شهر، نیروی انتظامی ، سپاه، شبکه بهداشت، دانشگاه پیام نور ، ...

حجت فرتاش را در گفتگو با بیستون نیوز به هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله فرمانداری، شهرداری ، شورای شهر، نیروی انتظامی ، سپاه، شبکه بهداشت، دانشگاه پیام نور ، دانشگاه آزاد ، اداره برق و اداره آب ، بسیج و همکاری تمام دستگاه ها تاکید کرد و اظهار داشت: هریک از اعضا نسبت به انجام وظیفه خود نسبت به برگزاری این ماراتن علمی مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: آزمون امسال با حضور ۹۶۹شرکت کننده در ۵ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی ،هنر و زبان های خارجی در ۱۰ حوزه امتحانی در سطح شهرستان هرسین برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین میزان شرکت کنندگان در آزمون گروه آزمایشی انسانی ۴۱۳ نفر ، رشته هنر ۱۳ نفرودر رشته علوم ریاضی و فنی ۴۸ نفر اعلام کرد و گفت: در رشته علوم انسانی ۲۸۱ نفر زن ۱۳۲ نفر مرد ودر رشته هنر ۹نفر زن ۴ نفر مرد ، رشته ریاضی و فنی ۴۸ نفر از این تعداد ۱۸نفر زن ۳۰ نفر مرد می باشند.وی زمان برگزاری آزمون رشته علوم تجربی را صبح پنج شنبه ، زبان خارجی عصر پنج شنبه و رشته علوم انسانی و ریاضی و فنی در صبح جمعه و رشته هنر عصر همین روز عنوان کرد.

وی افزود: در گروه آزمایشی علوم تجربی ۴۶۵ نفر شرکت کننده وجود دارد که از این تعداد۲۹۲ نفر زن ۱۷۳نفر مرد و زبان خارجه ۳۰ نفر از این تعداد ۱۷ نفر زن ۱۳ نفر مرد هستند.مدیر آموزش و پرورش در ادامه بیشترین شرکت کننده را در گروه آزمایشی علوم تجربی عنوان کرد.

فرتاش راد در ادامه اظهار داشت: با تمهیدات در نظر گرفته شده و برگزاری جلسات توجیهی متعدد با مسئولین مرتبط و همچنین بازدید های مکرر از اماکن برگزاری آزمون در واقع تمام شرایط ، مهیای برگزاری یک رقابت و ماراتُن علمی سالم و بانشاط است.

وی افزود: به حول و قوه الهی از صبح روز پنج شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه ، رأس ساعت ۷ صبح درب محل های آزمون بر روی داوطلبان باز می شود و در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه درب حوزه های آزمون بسته می شود .شروع رسمی آزمون نیز راس ساعت ۸ صبح است.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید