ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۷:۰۵
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, ویژه انتخابات > کدام دفاتر املاک در هرسین پلمپ می شوند

کدام دفاتر املاک در هرسین پلمپ می شوند

بهرام کاکاوند رییس اتاق اصناف شهرستان هرسین از ساماندهی دفاتر مشاورین املاک در سطح شهرستان هرسین خبر داد. کاکاوند در گفتگو با خبرنگار بیستون نیوز گفت؛ طبق درخواست های مردم به جهت ساماندهی میزان اجاره بها ...

بهرام کاکاوند رییس اتاق اصناف شهرستان هرسین از ساماندهی دفاتر مشاورین املاک در سطح شهرستان هرسین خبر داد.

کاکاوند در گفتگو با خبرنگار بیستون نیوز گفت؛ طبق درخواست های مردم به جهت ساماندهی میزان اجاره بها و انسجام در قیمت گذاری املاک شهرستان و با هماهنگی ها و صحبتهایی که با دادستان محترم هرسین صورت گرفت تصمیم بر این شد که با کلیه مشاورین املاک سطح شهر در سالن اجتماعات سپاه شهرستان گردهمایی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود؛ در این راستا تصمیمات خوبی با پشتوانه قضایی گرفته شد و ضمن توجیه کلیه مشاورین املاک قرار بر این شد که نرخ اجاره بها نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته باشد و بیشتر از این میزان افزایش تخطی از قانون تلقی شود.

همچنین در این جلسه دادستان محترم بیان داشتند که کلیه مشاورین املاک باید از کد رهگیری استفاده کنند و مصوب شد که هر دفتر مشاور حقوقی خود را داشته باشد.

در پایان این جلسه تصویب شد که بنگاه های املاک بدون مجوز و نیز دفاتری که از کد رهگیری و مشاور حقوقی استفاده نکنند طبق قانون پلمپ و از فعالیت آنها جلوگیری شود.

بهرام کاکاوند در پایان گفت؛ از کلیه مسئولین شهرستان تقاضامندیم که در راستای این ساماندهی که به سود مردم و قشر ضعیف جامعه می باشد ما را یاری کنند و برخورد قاطعی با افراد متخلفی که در صدد برهم زدن روال عادی بازار هستند داشته باشند و به سفارشات توجه نکنند تا قشر ضعیف مستاجرین بیش از این تحت فشار قرار نگیرند.

جلسه مشاورین املاک

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید