ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۰:۵۸
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, سیاسی > شورای پدافند غیرعامل در هرسین تشکیل جلسه داد

شورای پدافند غیرعامل در هرسین تشکیل جلسه داد

خبرنگار جلال نیک کام بیستون نیوز:‍ شورای پدافند غیر عامل شهرستان هرسین با حضور دکتر رسول مجد مدیر کل بحران استان کرمانشاه و سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار این شهرستان برگزار شد ‌مجد در این ...

خبرنگار جلال نیک کام

بیستون نیوز:‍ شورای پدافند غیر عامل شهرستان هرسین با حضور دکتر رسول مجد مدیر کل بحران استان کرمانشاه و سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار این شهرستان برگزار شد ‌مجد در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : مسئله پدافند غیر عامل یک موضوع جهانی است و از دیر باز با اشکال مختلف و با توجه به شرایط و در زمان های خاص اجرا شده‌ است. برای اجرای پدافند غیر عامل در عصر حاضر با توجه به شرایط و ضروریات خاص زمانی و مکانی برنامه ریزی های ویژه ای باید اندیشیده و اتخاذ شود. بعد از ۸ سال دفاع مقدس و با توجه به تجربیات کسب شده هم در زمینه نظامی و هم در زمینه غیر نظامی در حوزه پدافند غیر عامل تجربیات ارزشمند و تاثیرگذاری کسب شد. آمریکا با توجه به منویات بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری ، قدرت نظامی و موشکی انقلاب اسلامی و ایمان خاص فرزندان این سرزمین جرات و حتی فکر حمله نظامی به کشور را ندارد ولی در زمینه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی و هر راهی که بتوانند با نیرنگ های ناجوانمردانه ای وارد می شوند و حتی به کودکان نیز رحم نمیکنند. باید در کلیه زمینه ها و حتی در سطح ادارات ، مراکز خدماتی دولتی و بخش خصوصی که خدمات عمومی دارند برنامه ریزی های خاصی با توجه به نوع رفتار و حملات سایبری دشمنان در قالب پدافند غیر عامل اندیشیده شود و در تحت هر شرایطی این برنامه ریزی ها عملیاتی شوند.

فرماندار هرسین : با پدافند غیر عامل نسل های جدید و بویژه دانش آموزان را می توان با چهره های اهریمنی دشمنان آشنا کرد / پدافند غیر عامل در حوزه رسانه باید بصورت گسترده فعال شود / مطمئنا نسل های جدید جنگ روانی دشمنان را خنثی خواهند کرد سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه شورای پدافند غیر عامل این شهرستان طی سخنانی به تشریح تعاریفی مختلف از پدافند غیر عامل علمی پرداخت و طی سخنانی تصریح کرد: هر یک از ادارات بویژه برق ، گاز ، آب و فاضلاب ، مخابرات و سایر اداراتی که حجم انبوهی از اطلاعات مهم را در سرورهای خود دارند باید برنامه هایی بصورت عملیاتی و موثر برای مواقع لزوم تدوین کنند. وی افزود : اداراتی که بصورت ویژه برای آنان برنامه های لازم و عملیاتی پدافند غیر عامل ارسال شده است باید با جدیت و در قالب مانور آن را اجرا و نقاط ضعف و قوت را شناسایی و رفع کنند. موسوی چشمه کبودی تصریح کرد : خبازی ها ، مشاغل خصوصی از جمله فروشگاههای بزرگ ، داروخانه ها  و اداراتی که برای وصول درآمد های خود از پوز سیم کارتی استفاده میکنند برای جلوگیری از هرگونه خلل در فعالیت های اقتصادی آنان باید از کارت خوان هایی که به خطوط تلفن وصل میشوند برای مواقع لزوم تدارک ببینند. فرماندار  هرسین در تکمیل سخنانش افزود : مشاغل خرد اقتصادی فعال در بازار ، کسبه  و سایر صنوف شامل این موضوع استفاده از دو نوع پوز میشوند. سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد : قبلا به اتحادیه خبازی ها بصورت کتبی اعلام شده‌ است نانوایی هایی که از سوخت گاز برای تهیه نان استفاده میکنند می بایست سوخت جایگزین برای مواقع ضروری داشته باشند. فرماندار شهرستان هرسین همچنین بر آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان بویژه دانش آموزانی که در دوره ابتدایی هستند باید با پدافند غیر عامل بصورت کامل آشنا شوند و این امر ، فرزندانمان را بیشتر و کامل تر با نیرنگ های اهریمنی آمریکا ، حامیان منطقه ای و جهانی آنان و رسانه‌های دروغ پرداز آشنا می کند و اخبار کذب را از  واقعی تشخیص میدهند. موسوی بیان داشت : کلیه مسئولین می بایست امنیت ساختمان اداری خود را ارتقاء دهند و طرح دفاع از مقر را که توسط سپاه پاسداران شهرستان بصورت موثر پیگیری میشود اجرا نمایند و پیگیر بروز رسانی تجهیزات و امکانات خود باشند.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید