ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۷:۰۹
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, سیاسی, صدای مردم, فرهنگی > دعوت مردمی فرماندار هرسین در روز قدس

دعوت مردمی فرماندار هرسین در روز قدس

راهپیمایی روز قدس با شکوه هر چه تمامتر در شهرستان هرسین برگزار خواهد شد عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد گرامیداشت روز قدس طی سخنانی بر حضور گسترده مردم دارالمومنین هرسین در راهپیمایی روز ...

راهپیمایی روز قدس با شکوه هر چه تمامتر در شهرستان هرسین برگزار خواهد شد

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد گرامیداشت روز قدس طی سخنانی بر حضور گسترده مردم دارالمومنین هرسین در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

وی افزود : مردم شریف و گرانقدر هرسین در صحنه های حمایت از نظام و کلیه مراسمات ملی و مذهبی حضوری پرشور و گسترده دارند و در راهپیمایی روز قدس نیز حماسه ای بزرگ خواهند آفرید.

کنجوریان ادامه داد : خوشبختانه مقاومت قدرتمندتر از گذشته در میدان مبارزه با صهیونیسم حضور دارد و دست برتر را در برابر اسراییل دارد.

عبادالله کنجوریان در بخش دیگری از سخنانش به تشریح اهمیت روز قدس از دیدگاه امام (ره) پرداخت و افزود : روز قدس بعنوان راهبردی مهم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عاملی مهم برای وحدت مسلمانان است.

در این جلسه همچنین در خصوص زمان و مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان هرسین تصمیماتی اتخاذ شد و مصوب گردید راهپیمایی راس ساعت ۱۱ صبح روز جمعه تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۹و از محل میدان آزادی تا مسجد حضرت آیت الله حجتی (ره) برگزار شود و بعد از پایان مراسم راهپیمایی کنندگان در نماز جمعه حضور خواهند یافت.

۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

خبرنگار جلال نیک کام

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید