ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۲:۱۱
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > شایعه تعطیلی کشتارگاه بیستون

شایعه تعطیلی کشتارگاه بیستون

‍ شایعه تعطیلی کشتارگاه بیستون: کشتارگاه بیستون همچنان فعال است/ ظرفیت کشتار روزانه 1000 راس دام را داریم 🔹به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون ، رییس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه در خصوص شایعه ...

‍ شایعه تعطیلی کشتارگاه بیستون:
کشتارگاه بیستون همچنان فعال است/ ظرفیت کشتار روزانه ۱۰۰۰ راس دام را داریم

🔹به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون ، رییس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه در خصوص شایعه تعطیلی کشتارگاه بیستون گفت: این خبر کذب بوده و در حال حاضر کشتارگاه با تمام توان فعال است.

🔹فرهاد فرهودی با اشاره به سابقه ۳۳ ساله فعالیت کشتارگاه بیستون گفت: این کشتارگاه از سال ۱۳۶۵در بیستون راه اندازی شده و با گذشت ۳۳ سال همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

🔹وی با اشاره به تجهیزات به روز این کشتارگاه گفت: در حال حاضر کشتارگاه بیستون جزو پنج کشتارگاه برتر کشور است.

🔹فرهودی با اشاره به ذبح دام های سبک و سنگین در این کشتارگاه گفت: این کشتارگاه تا ذبح روزانه هزار راس دام سبک و سنگین ظرفیت دارد و مشکلی در این زمینه نداریم و بر حسب روز تعداد متغیری دام در این کشتارگاه ذبح می‌شود.

🔹این مسئول به نظارت‌های دقیق بهداشتی و شرعی بر ذبح دام در این کشتارگاه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر دو ناظر شرعی در کشتارگاه حضور دارند و کارشناسان بهداشت و دامپزشکی نیز نظارت دقیقی بر ذبح دام اعمال می‌کنند.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید