ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۹:۵۹
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > جلسه اظطراری شورای شهر و معاون فرمانداری هرسین

جلسه اظطراری شورای شهر و معاون فرمانداری هرسین

طی جلسه اضطراری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین با اعضای شورای شهر مشکلات شهر هرسین و مطالبات مردم مورد بررسی قرار گرفت در ابتدای این نشست مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، ...

طی جلسه اضطراری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین با اعضای شورای شهر مشکلات شهر هرسین و مطالبات مردم مورد بررسی قرار گرفت در ابتدای این نشست مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین ضمن احصاء مشکلات اساسی شهر هرسین طی سخنانی اظهار داشت : از مهمترین مطالبات به حق مردم ساماندهی و رفع سد معبر است که بعنوان یک معضل زمینه بروز مشکلات اجتماعی را فراهم کرده است.

وی ادامه داد : با توجه به پیگیری های فرماندار محترم در راستای اختصاص مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به منظور ساماندهی و تجهیز ترمینال هرسین – کرمانشاه جهت استقرار خودروهای دست فروش و دوره گرد انتظار می‌رود شهرداری و اعضای شورای شهر پیگیری های لازم را به منظور تخصیص اعتبار و بستر استقرار این مشاغل مزاحم را در ترمینال بعمل آورند. از دیگر مواردی که توسط معاون فرماندار هرسین مطرح شد ساماندهی مجموعه گردشگری سراب هرسین با توجه به آثار فرهنگی فاخر و فضای سبز آن بود. احمدی وجد در تکمیل سخنانش گفت : فضای سبز بویژه چمن مجموعه یاد شده بصورت ویژه نیازمند تحول اساسی و ساماندهی است. معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین از دیگر‌ نیازمندی های مجموعه گردشگری سراب هرسین را حفاظت از آثار تاریخی آن دانست و از شورای شهر خواست با همکاری اداره میراث فرهنگی نسبت به این امر مهم‌ اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. تغییر فضای فیزیکی پارک بانوان بویژه فضای سبز از دیگر موضوعات مطرح شده احمدی وجد بود. معاون فرماندار هرسین از شورای شهر بدلیل عدم انتخاب شهردار انتقاد کرد و بیان داشت : تاخیر زیاد در انتخاب شهردار شهر را دچار مشکلات فراوانی کرده است و با توجه به دغدغه های فرماندار و مطالبات مردم لازم است نسبت به انتخاب یک شهردار با رزومه عالی و متخصص در امور عمرانی ، شهری و اداری در اسرع وقت اقدام نمایید.لازم به ذکر است که این جلسه در پی پایان مدت زمان مهلت فرماندار محترم به شورای شهر به منظور تعیین شهردار و ساماندهی سد معبر برگزار شد.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید