ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۸:۴۵
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, صدای مردم, ویژه انتخابات > جوابیه شهرداری هرسین در خصوص اعلام شکایت محیط زیست استان کرمانشاه

جوابیه شهرداری هرسین در خصوص اعلام شکایت محیط زیست استان کرمانشاه

«جریان شکایت محیط زیست از شهرداری هرسین همان حکایت کنار گود نشسته و میگه لنگش کن است.» مهندس اسدی شهردار هرسین در رابطه با شکایت محیط زیست استان از شهرداری هرسین و خبر درج شده در ...

«جریان شکایت محیط زیست از شهرداری هرسین همان حکایت کنار گود نشسته و میگه لنگش کن است.»

مهندس اسدی شهردار هرسین در رابطه با شکایت محیط زیست استان از شهرداری هرسین و خبر درج شده در پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی ارائه نمودند.

اسدی در رابطه با موضوع مطروحه شکایت محیط زیست استان علیه وی و مجموعه تحت امرش گفت: جهت تنویر افکار عمومی بیان می دارم که موضوع جابجایی محل زباله بعد ازگذشت پنجاه سال برای شهر هرسین ضرورت دارد.
می طلبد این یک کار جمعی باشد که نیازمند همکاری وپشتیبانی کلیه مسئولین استانی وشهرستانی است .در این رابطه شهرداری با پیگیری مداومی که در طول دوسال گذشته داشته است به تنهایی بیش از نود در صد پروسه انتقال محل را به انجام رسانده اما متاسفانه نه تنها در این مسیر هیچ گونه همراهی را از اداره محیط زیست استان ندید بلکه با سنگ اندازی تعدادی از ادارات مواجعه گردیده.
در این مسیر چالشهایی همچون درگیری با معارضین نیز برای ما اتفاق افتاد که نیاز مند پشتوانه حاکمیتی وقضایی می باشد.

اسدی در رابطه با جابجایی مکان دفن زباله از حوالی شهر هرسین به دره حوالی روستای کوماسی و کلکشوند گفت: همانطور که مردم شریف هرسین مستحضر و مطلع هستند تیمی به سرپرستی بنده از شهرداری هرسین به همراه مهندس بلینی رییس منابع طبیعی این شهرستان جهت شروع عملیات اجرایی مکان دفن زباله به محل از پیش تعیین شده اعزام که در محل با تجمع و اعتراض شدید اهالی روستا های اطراف مواجه شدیم که در این بین عده ای اقدام به شکستن شیشه های خودرو بنده و چند ماشین دیگر ما شدند و از اقدام ما جلوگیری نمودند.

وی افزود: در این رابطه بنده چندین بار به شورای تامین شهرستان و ادارات مربوطه اطلاع دادم که هیچ گونه همکاری از سوی دیگر ادارات با شهرداری نشد و ما در جابجایی محل دفن زباله عملا تنها مانده ایم.
لازم به ذکر است که هیچ ارگان و اداره ای ،تاکید می کنم هیچ اداره ای با ما در این زمینه همکاری لازم را نداشته است.
در مورد محل دفن زباله اداره محیط زیست شهرستان هرسین هم خارج از گود نشسته و اقدام موثری انجام نداده است.

لذا جهت تنویر افکار عمومی بیان می دارم که در صورت همکاری شورای تامین و فرمانداری شهرستان ما آماده اقدام عملی جهت جابجایی محل دفن زباله هستیم.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید