ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۱:۵۵
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > توقیف موتورسیکلت های مزاحم در هرسین

توقیف موتورسیکلت های مزاحم در هرسین

⬅️توقیف ۵۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و امنیت محله محور در هرسین ➡️🔶️رئیس پلیس هرسین از توقیف ۵۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت ...

⬅️توقیف ۵۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و امنیت محله محور در هرسین

➡️🔶️رئیس پلیس هرسین از توقیف ۵۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور خبر داد.

🔷️سرهنگ علی عزیزیان در ادامه گفت:این طرح از روز شنبه ۳تیر ماه در سطح کل شهرستان به اجرا درآمده و  همکاران من در انتظامی از ابتدای اجرای این طرح ۵۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف را متوقف و به پارکینگ منتقل نمودند و عمدتا فاقد پلاک یا پلاک مخدوش یا افراد مزاحم و افرادی که با حرکات نامتعارف برای شهروندان ایجاد خطر میکردند.

♨️سرهنگ عزیزیان افزود:تخلفات این موتورسواران نیز اعمال قانون می‌شود و پس از پایان مدت زمان توقیف چنانچه از نظر قضایی و سرقت مشکل و موردی نداشتند تحویل متصرف و مالک آنها خواهد شد.

🔴عزیزیان در پایان عنوان کرد: این طرح به صورت مستمر و با قاطعیت ادامه خواهد داشت و به راکبین و موتور سیکلت سواران توصیه داشت که تا فرصت دارند نسبت به برطرف کردن نواقصی چون مخدوشی و پوشش پلاک، اصلاح رفتارهای پرخطر اقدام تا در زمان اجرای طرح با مشکلی مواجه نشوند.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید