ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۵:۰۰
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, سیاسی, فرهنگی > مدیران با رسانه‌های رسمی و شناسنامه دار شهرستان همکاری کنند

مدیران با رسانه‌های رسمی و شناسنامه دار شهرستان همکاری کنند

‍ شورای اداری شهرستان هرسین با حضور امام جمعه و فرماندار برگزار شد. اجرای سرشماری ثبتی مبنا ، صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی ، رعایت ساعات کاری و حضور به موقع مسئولین و کارکنان ...

شورای اداری شهرستان هرسین با حضور امام جمعه و فرماندار برگزار شد.

اجرای سرشماری ثبتی مبنا ، صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی ، رعایت ساعات کاری و حضور به موقع مسئولین و کارکنان ادارات در محل کار ، تکریم مراجعه کنندگان و پاسخگویی به موقع به استعلامات و مکاتبات اداری از مهمترین موضوعات مورد بحث فرماندار هرسین در شورای اداری بود.

سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین در آغاز این جلسه هدف از برگزاری شورای اداری را ایجاد هم افزایی و همگرایی بیشتر در بین ادارات و رفع مشکلات شهرستان ذکر کرد.

موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین در ادامه سخنانش به تشریح اهمیت آمار و بروز نمودن پایگاههای اطلاعاتی پرداخت و گفت : سرشماری به شیوه ثبتی مبنا از مهم ‌ترین چشم اندازها و برنامه های ملی دولت خدمتگذار در راستای هدفمند سازی نظام آماری کشور و بروز نمودن پایگاههای اطلاعاتی است.

فرماندار شهرستان هرسین ادامه داد : هدف از اجرای سرشماری ثبتی مبنا در شهرستان هرسین که پایلوت استانی این ‌طرح است ثبت جمعیت و تعداد خانوارها و همچنین بروزرسانی کد پستی و اعلام نشانی افراد بالای ۱۵ سال است.

موسوی چشمه کبودی بیان داشت : در سرشماری ثبتی مبنا “دیگر از شیوه سرشماری‌ سنتی و مراجعه به درب منازل مردم استفاده نمی شود ” و مردم‌ می توانند به سایت مورد نظر مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را در سایت مورد نظر (ncr) ثبت نمایند.

فرماندار هرسین در تکمیل سخنانش ادامه داد : کسانی که کد پستی محل سکونت خود را ندارند می توانند به درگاه خدمات الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی بنام Gnaf مراجعه و کد پستی خود را اخذ نمایند.

صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی بویژه گاز از دیگر موارد مورد تاکید موسوی چشمه کبودی در این جلسه بود و از مدیران ادارات خواست اهتمام ویژه ای در این راستا داشته باشند.

فرماندار شهرستان هرسین در بخش دیگری از سخنانش خواستار پاسخ به موقع ادارات به مکاتبات و استعلامات شد و از مسئولین خواست عدم حضور خود شهرستان را به فرمانداری اطلاع دهند.

ساماندهی سد معبر و دستفروشان و همکاری مدیران ادارات با رسانه‌های شناسنامه دار و دارای مجوز از دیگر موارد مورد تاکید و توجه موسوی چشمه کبودی بود.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید