ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۹:۰۰
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده > جلسات برنامه ریزی انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در هرسین

جلسات برنامه ریزی انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در هرسین

‍ ✳ در شهرستان هرسین صورت گرفت : ✳ جلسه برنامه ریزی و هماهنگی کمیته های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هیأت بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ✳ به گزارش پایگاه خبری ...

‍ ✳ در شهرستان هرسین صورت گرفت :

✳ جلسه برنامه ریزی و هماهنگی کمیته های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هیأت بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

✳ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : مهمترین عامل رستگاری دست اندرکاران انتخابات اجرای دقیق قانون است .

✳ شاه آبادی همچنین بر بی طرفی و عدم پرداختن به فعالیت انتخاباتی توسط مسئولین کمیته های انتخاباتی ، هیأت بازرسی و اعضای هیأت اجرایی تاکید مؤکد کرد.

✳ فرماندار هرسین در ادامه از مسئولین کمیته های انتخابات خواست اطلاعات مربوط به نمایندگان فرماندار ، نمایندگان بخشدار و اعضای هیأت اجرایی را جمع آوری کنند.

✳ شاه آبادی همچنین مهمترین آسیب در بحث انتخابات را زمان شروع بکار شعب أخذ رأی برشمرد و از اعضای جلسه خواست تدابیر لازم را در این راستا اتخاذ نمایند.

✳ فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد : بازرسان باید کاملا توجیه شوند و تخلفات صورت گرفته را ضمن اعلام کتبی به فرمانداری در سامانه مربوطه ثبت نمایند.

✳ به گفته شاه آبادی مبنای تمام رسیدگی ها ، برخوردها و پاسخگویی ها در آینده گزارشات بازرسان خواهد بود.

✳ در ادامه این جلسه حسین رستمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس کمیته امنیت انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر آمادگی این کمیته در اجرای وظائف خود از تشکیل جلسات هفتگی این کمیته به منظور اتخاذ تدابیر و پیش بینی های لازم در راستای تامین امنیت انتخابات سالجاری خبر داد.

✳ در پایان این جلسه نجف میرزاحسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس هیأت بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این هیأت از کلیه شهروندان هرسینی خواست گزارشات خود را در زمینه تخلفات انتخاباتی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۹۷۴ ارسال نمایند.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید