ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۹:۴۴
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > فرماندار هرسین : طرح‌های توجیهی شفاف ضامن اشتغال پایدار است

فرماندار هرسین : طرح‌های توجیهی شفاف ضامن اشتغال پایدار است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز، «ابوطالب ایتوندی» روز پنجشنبه در سومین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هرسین که با حضور مدیران کل استانی و شهرستانی برگزار شد، بر تسهیل بروکراسی اداری ...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز، «ابوطالب ایتوندی» روز پنجشنبه در سومین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هرسین که با حضور مدیران کل استانی و شهرستانی برگزار شد، بر تسهیل بروکراسی اداری برای کارآفرینان تاکید کرد.
وی افزود: از کارآفرینانی که اشتغال واقعی و پایدار ایجاد می‌کنند باید حمایت شود و روند صدور مجوز و پرداخت تسهیلات را برای آنان تسهیل کرد.
پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به طرح های کارگاهی ، مشاغل خانگی و خرد بدون در نظر گرفتن شرایط مکانی توسط بنیاد برکت و بنیاد علوی از دیگر تاکیدات فرماندار هرسین بود.
فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش خواستار فرهنگ سازی به منظور سوق دادن نیروی انسانی این شهرستان به سمت حرفه آموزی و تقویت فرهنگ کار شد.
ایتوندی همچنین از دستگاه‌های اجرایی و بانک های عامل خواست طرح های اشتغالزایی دارای طرح توجیهی شفاف و دارای ضمانت اشتغال پایدار را در اولویت قرار دهند.
فرماندار شهرستان هرسین نظارت مستمر دستگاههای اجرایی بر حسن اجرای طرح ها و پروژه های اشتغالزایی را لازمه اشتغال پایدار دانست.
بررسی وضعیت سامانه رسد ، مشاغل خانگی ، تسهیلات برش شهرستانی جز بند ۲ تبصره ۱۶ و همچنین اعتبارات تبصره ۱۸ از مهمترین موضوعات این جلسه بود.
شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قراردارد.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید