ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۹:۱۵
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده > دستگیری عامل تیراندازی در یک مرغداری هرسین

دستگیری عامل تیراندازی در یک مرغداری هرسین

✅ عامل تیراندازی در مرغداری روستای "مله‌حسن بقعه" هرسین دستگیر شد 🔹️به گزارش پایگاه خبری بیستون نیوز سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی ...

✅ عامل تیراندازی در مرغداری روستای “مله‌حسن بقعه” هرسین دستگیر شد

🔹️به گزارش پایگاه خبری بیستون نیوز سرهنگ “علی عزیزیان” اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در روستای مله حسن بقعه که منجر به زخمی شدن ۲ نفر از ناحیه سینه و همچنین بازو و پهلو راست شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

🔹️ فرمانده انتظامی شهرستان هرسین ادامه داد: ماموران پاسگاه پریوه و امنیت عمومی هرسین با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند فرد ضارب را در مرغداری روستای یاد شده شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کنند.

🔹️ سرهنگ عزیزیان با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه شکاری، انگیزه متهم را از تیراندازی اختلافات شخصی با افراد مضروب عنوان کرد و گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

🔹️ طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه بیش از ۴۰۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و  بالغ بر ۸ ماه است که کلیه مرخصی‌های آن ها لغو شده است.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید