ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۰۷:۱۴
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, فرهنگی, ویژه انتخابات > کاری ارزشمند از سوی مدیریت آموزش و پرورش هرسین

کاری ارزشمند از سوی مدیریت آموزش و پرورش هرسین

راه اندازی نخستین مهمانسرای شهرستان هرسین به همت مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان صورت گرفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز ، با همت علی الماسی فرد مدیر اداره آموزش و پرورش هرسین و ...

راه اندازی نخستین مهمانسرای شهرستان هرسین به همت مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان صورت گرفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون نیوز ، با همت علی الماسی فرد مدیر اداره آموزش و پرورش هرسین و حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، نخستین مهمانسرای شهرستان هرسین با بهترین کیفیت و امکانات مناسب برای اسکان مهمانان و مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی راه اندازی شد.


◀ علی الماسی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به موقعیت خوب جغرافیایی و گردشگری شهرستان هرسین افزود: با توجه به نیاز شهرستان در حوزه گردشگری و پس از نیازسنجی و امکان سنجی های بعمل آمده، ساختمان سابق این مدیریت واقع در جنب پارک بانوان جهت تأسیس این مهمانسرا در نظر گرفته شد.
◀ الماسی فرد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باتوجه به نیاز به تعمیرات وسیع و کمبود شدید امکانات و تجهیزات و نیز عدم تخصیص بودجه از سوی وزارت متبوع تنها از طریق صرفه جویی در هزینه ها و مخارج و نیز درآمدهای حاصل از مرکز رفاهی فرهنگیان (تالار معلم) با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال این مهمانسرا با امکانات و تجهیزات مطلوب و درخور مهمانان این شهرستان راه اندازی شد.


◀ وی در ادامه افزود: مهمانسرای معلم شهرستان هرسین دارای ۱۵ اتاق، ۲ سوئیت، ۴۵ تخت خواب، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و لابی عمومی و همچنین تجهیزات مستقل هر اتاق شامل یخچال، تلوزیون، کمد، وسایل پذیرایی، سجاده، قرآن و کتب ادعیه می باشد.
◀ مدیر آموزش و پرورش شهرستان در پایان ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان و نیز همکارانی که در راستای راه اندازی این مهمانسرا متحمل زحمات شدند گفت: ان شاء الله پس از پایان بحران کرونا بتوانیم میزبان شایسته ای برای مسافران شهرستان هرسین باشیم.
⏪ گزارش تصویری راه اندازی مهمانسرا به زودی منتشر خواهد شد.

راه اندازی اولین اقامتگاه و خانه معلم مجهز در شهرستان هرسین به همت مدیریت اداره آموزش و پرورش هرسین صورت پذیرفت.

نظرات شما

    احسان فتاحی می گوید :

    درود بر مدیر خوش فکر و با سلیقه آموزش و پرورش شهرستان هرسین جناب آقای الماسی فر، خسته نباشید میگم و تشکر میکنم بابت زحماتی که برای راه اندازی خانه معلم شهرستان انجام دادین. ان شاءالله موفق پیروز باشید.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید