ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۴:۳۱
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده > جلسه ساماندهی چوبدارن و جلوگیری از فعالیت متخلفین

جلسه ساماندهی چوبدارن و جلوگیری از فعالیت متخلفین

‍ 💠 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون ، صبح امروز به منظور ساماندهی میدان دام و جلوگیری از فعالیت‌های غیر قانونی تعدادی از چوبداران جلسه ای با حضور امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ...

‍ 💠 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیستون ، صبح امروز به منظور ساماندهی میدان دام و جلوگیری از فعالیت‌های غیر قانونی تعدادی از چوبداران جلسه ای با حضور امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ، حسین رستمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، بزرگان و ریش سفیدان منطقه و نمایندگان چوبداران در محل فرمانداری برگزار شد.

💠 امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین هدف از برگزاری این جلسه را ساماندهی فعالیت‌های غیر قانونی تعدادی از چوبداران و جلوگیری از عرضه غیر مجاز دام اعلام کرد و اظهار داشت : هر گونه فعالیت چوبداران در خارج از میدان دام ممنوع بوده و بر اساس قانون و حکم مراجع قضایی با آنان برخورد خواهد شد.

💠 شاه آبادی ادامه داد : با توجه به فرارسیدن فصل گرما و فراهم شدن شرایط برای انتشار بیماریهای مشترک بین انسان و دام فعالیت غیر قانونی چوبداران سلامت مردم و بهداشت عمومی را با خطر مواجه می سازد.

💠 وی عنوان کرد : از مهمترین مزایای وجود میدان دام نظارت بر عرضه دام بر اساس آیین نامه های بهداشتی و دامپزشکی می باشد .

💠 در این جلسه از طرف فرماندار ، ریش سفیدان و بزرگان منطقه پیشنهادات لازم به منظور حضور و فعالیت چوبداران متخلف در میدان دام ارائه شد.

✔ حدود ۴ سال گذشته در جریان نزاع بین تعدادی از چوبداران فعالیت‌های میدان دام مختل و عده ای از این افراد اقدام به فعالیت در خارج از میدان دام و عدم رعایت موازین قانونی و بهداشتی نمودند و بر این اساس تذکرات لازم بصورت شفاهی و کتبی به آنان داده شده است و در محاکم قضایی نیز پرونده‌هایی برای آنان تشکیل شده است.

💠 در پایان جلسه چوبداران متخلف حاضر به ادامه فعالیت در میدان نشدند و مقرر گردید در صورت ادامه فعالیت این افراد به مراجع قضایی معرفی شوند.

 

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید