ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ، ساعت : ۱۱:۳۹
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / اجتماعی, دسته‌بندی نشده, فرهنگی > جلسه جلسه شورای فرهنگ عمومی

جلسه جلسه شورای فرهنگ عمومی

‍‍ فرماندار هرسین : سپاه قدرتمند خار چشم دشمنان است / نباید از تولید محتوا غافل ماند و فضا را به دشمنان واگذار کرد / جوانان خلاق و توانمند در تولید محتوا باید حمایت شوند فرماندار ...

فرماندار هرسین : سپاه قدرتمند خار چشم دشمنان است / نباید از تولید محتوا غافل ماند و فضا را به دشمنان واگذار کرد / جوانان خلاق و توانمند در تولید محتوا باید حمایت شوند

فرماندار شهرستان هرسین در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان از رسانه ها خواست در تولید محتوا ضمن بهره مندی از الگوهای ارزشی ، تولیدات خود را با خصوصیات رفتاری مخاطبان هماهنگ سازند و برای هر گروهی از مردم محتوای مخصوص به خود را داشته باشند.

سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار هرسین همچنین در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی از فعالان رسانه ای خواست با تولید محتواهای فاخر و انقلابی برنامه های شوم دشمنان را برملا سازند.

موسوی چشمه کبودی بیان داشت : در صورت غفلت از‌ تولید محتواهای انقلابی و ارزشمند فضا در اختیار دشمنان قرار میگیرد.

سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش ضمن محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه در فهرست گروههای تروریستی ، این اقدام را نشانه استیصال و سردرگمی حامیان تروریسم در مقابله با سپاه قدرتمند دانست.

وی ادامه داد : ما هم به عنوان یک مسئول و هم به عنوان یک شهروند ایرانی این اقدام اتحادیه اروپا را محکوم کرده و اعلام می نماییم سپاه در تمام زمینه ها پرچمدار و حافظ نظام و انقلاب خمینی کبیر (ره) است و این راه ابعاد فراتری پیدا کرده و آن حمایت از ملت های مظلوم منطقه بویژه در جبهه مقاومت است.

موسوی چشمه کبودی تصریح کرد : هر یک از مردم و بویژه جوانان ایران اسلامی خود را یک‌ پاسدار میدانند و به آن می بالند.

سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین افزود : سپاه پاسداران در بحث کرونا ، امداد رسانی به زلزله زدگان ، سازندگی در مناطق محروم و توسعه صنعت موشکی کشور جلودار بوده و اگر آسیبی هم متوجه کشور و نظام شود سپاه با آن مقابله می کند و به لطف خدا همواره پیروز میدان بوده و این راه همچنان با قوت ادامه دارد.

فرماندار هرسین درخصوص نحوه مدیریت فضای  رسانه ای و چگونگی فعالیت در این فضا افزود : رسانه ها باید در انتشار مطالب ، اخلاق و تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهند و انتظار می رود از منابع موثق خبر خود را تهیه نمایند ، چرا که رسانه‌ها چشم و گوش مردم هستند و ما نیز با جان و دل از رسانه ها حمایت می کنیم.

موسوی چشمه کبودی تصریح کرد : نخبگان ، مردم و مسئولین سه ضلع شورای فرهنگ عمومی شهرستان هرسین هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار پیگیری و تعیین تکلیف مصوبات جلسات قبل شد و از مسئولین خواست از بستر پیام رسان های داخلی برای انتشار فعالیت های خود استفاده کنند و بصورت ویژه خدمات دولت را انتشار دهند.

در حاشیه این جلسه امام جمعه ، فرماندار و مسئولین با قرائت بیانیه ، اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی را محکوم و از جناب سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین به نمایندگی از این مجموعه خدوم و به پاس تلاش ها و خدمات صورت گرفته در شهرستان تقدیر کردند.

@

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید