ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ، ساعت : ۰۹:۴۷
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده > خشک کردن درختان کهنسال خیابان شهر به چه قیمتی ؟

خشک کردن درختان کهنسال خیابان شهر به چه قیمتی ؟

خشک شدن درخت کهنسال خیابان امام خمینی (ره) هرسین در سایه بی توجهی شهرداری چندی پیش که این ملک در حال ساخت و ساز بود بوسیله گونی دور تا دور این درخت و پیاده رو ...

خشک شدن درخت کهنسال خیابان امام خمینی (ره) هرسین در سایه بی توجهی شهرداری

چندی پیش که این ملک در حال ساخت و ساز بود بوسیله گونی دور تا دور این درخت و پیاده رو را پوشانده و مانع عبور شهروندان می شدند.این در حالی بود که حجت الاسلام اجرایی در خطبه های نماز جمعه امسال خود به این موضوع و ایجاد مزاحمت برای مردم از شهرداری هرسین گلایه و تذکر دادند.

در این اثنا و در فاصله پایان کار، درخت چنار کهنسال این خیابان خشکیده (خشکانده) شد و شهرداری هرسین هم هیچ عکس العملی نشان نداده است.

خشک شدن این درخت با این سرعت یا در اثر ریختن مصالح ساختمانی یا ریختن نفت پای درخت اتفاق افتاده است. زمستان سال پیش که شهرداری مشغول حرس کردن درختان بود پایگاه خبری بیستون نیوز طی درج مطالبی چند، از بریدن غیر اصولی درختان با شهردار هرسین صحبت نمود که ظاهرا تاثیر آنچنانی نداشته و بیشتر به فکر نمای ساختمان های تجاری و برخی مغازه ها بودند تا حفاظت از درختان کهنسال شهر.

بی شک حرس این درخت جهت باز شدن نمای ساختمان صورت گرفته ولی خشکاندن آن بوسیله نفت اوج بی انصافی ما شهروندان و بی توجهی مسئولان را می رساند.

نمایی از پیاده رو که درخت کهنسال در آن خشک شده است
نمایی از پیاده رو هرسین

شهرداری

درختان

بیستون_نیوز

@bistoonnews1

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید