ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ، ساعت : ۰۷:۴۹
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده > شهادت مامور نیروی انتظامی در اسلام آباد غرب کرمانشاه

شهادت مامور نیروی انتظامی در اسلام آباد غرب کرمانشاه

⚫رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب به درجه شهادت نائل آمد معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شهادت سروان " کوروش حاجی مرادی" رییس پلیس اگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در درگیری مسلحانه خبر داد. 🔷به گزارش خبرنگار ...

⚫رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب به درجه شهادت نائل آمد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شهادت سروان ” کوروش حاجی مرادی” رییس پلیس اگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در درگیری مسلحانه خبر داد.

🔷به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیستون ، سرهنگ محمدرضا آمویی در خصوص چگونگی به شهادت رسیدن رییس پلیس اگاهی اسلام آبادغرب اظهار داشت: تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی شهید حاجی مرادی برای تامین امنیت عزاداران در دومین شب از لیالی قدر مشغول گشتزنی بودند که به یک دستگاه خودرو مشکوک می شوند.

🔸وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب پس از مشاهده خودرو در صدد متوقف نمودن آن در شهرک جهاد برمی آیند که سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سوی خودروی ماموران می کنند.

🔶سرهنگ آمویی تصریح کرد: متاسفانه بر اثر این درگیری سروان ” کوروش حاجی مرادی” زخمی و سریعا به مراکز درمانی منتقل شد اما متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و در شب شهادت مولی متقیان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

🔸معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: همچنین در این حادثه یکی دیگر از کاراگاهان پلیس اگاهی زخمی و هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارد.

🔹وی در پایان گفت: کار دستگیری ضاربین با جدیت از سوی پلیس دنبال و قطعا به سزای عمل خود خواهند رسید.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید