ناحیه اصلی منو
ناحیه منو
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ، ساعت : ۰۹:۰۸
مکان فعلی شما : صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده > خیزش کارخانه قند بیستون در سال رونق تولید/ ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی

خیزش کارخانه قند بیستون در سال رونق تولید/ ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 98 صورت می گیرد خیزش کارخانه قند بیستون برای توسعه و رونق تولید در راستای فرمایشات رهبری در خصوص نامگذاری امسال به "رونق تولید" کارخانه قند بیستون ...

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال ۹۸ صورت می گیرد

خیزش کارخانه قند بیستون برای توسعه و رونق تولید

در راستای فرمایشات رهبری در خصوص نامگذاری امسال به “رونق تولید” کارخانه قند بیستون در نظر دارد بخش تولید خود را رونق و توسعه دهد.

فرماندار شهرستان هرسین در تأیید این مطلب به خبرنگار بیستون نیوز گفت:

آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از تثبیت و توسعه ی تولید در کارخانه قند بیستون اعلام می کنیم.

شاه آبادی افزود: کارخانه ی مذکور برای توسعه نیاز به یکسری مجوز دارد، که در این زمینه فرمانداری شهرستان هرسین پیگیری های لازم را انجام خواهد داد و موافقت های لازم را خواهد گرفت.

به گفته شاه آبادی از جمله برنامه های بسیار خوب این کارخانه، تولید قند کله در آینده ای نزدیک است که در صورت حمایت استانداری، به زودی راه اندازی خواهد شد.بر اساس این گزارش در صورت راه اندازی این واحد (قند کله) در کارخانه، حدود ۲۰۰ شغل جدید ایجاد خواهد شد.

وی افزود: کارخانه قند بیستون در فصل بهره برداری و تولید خود از حدود ۷۰۰ نفر کارگر استفاده می کند که به این ترتیب اهمیت زیادی هم به لحاظ تولید و هم به لحاظ اشتغال دارد و از هرجهتی برای شهرستان و استان باعث رونق و برکت است.

در سطح استان نیز با توجه به این که در کل استان ۱۳۵ واحد کارگاهی با نیروی کار بالاتر از ۵۰ نفر وجود دارد، کارخانه قند بیستون از مهم ترین این واحدها محسوب می شود.

بر اساس اعلام علی حسینی مدیر عامل کارخانه قند بیستون این کارخانه، ۲۳ میلیارد تومان از دولت مطالبه دارد و کمتر از این رقم یعنی ۱۴ میلیارد تومان به کشاورزان بدهی دارد. که تضمین کرده اند به محض دریافت طلب خود از دولت، بدهی کشاورزان را تسویه نماید.

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه حساب من جدیدترین اخبار اقتصادی را هر شب در ایمیل خود مشاهده کنید